bramboy Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Wie wil mij helpen een mod te maken voor in vc. Wat ik zou willen (WEL ALS HET KAN) -Een soort nieuw eilandje met een brug ernaar toe -waar mensen lopen -en waar je kan saven -waar auto's rijden PS: ik kan alleen een beetje mods maken ik sketchup.(niet zoveel evaring) Reageren
K.O. Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Het is allemaal wel mogelijk, maar het kost ongelofelijk veel tijd en moeite. Savepunten aanmaken zal niet moeilijk zijn, dit is een kwestie van een (paar) regel(s) toevoegen in de main.scm dacht ik. Het eiland zelf maken is ongelofelijk veel werk. Dit zul je vrijwel helemaal in een 3D programma als Max, GMax of Sketchup moeten doen. (Bij voorkeur Max; beste kwaliteit en simpel te converteren.) Het ingame zetten zelf (ipl en ide) enzo is ook niet heel moeilijk. Dat er mensen lopen en auto's rondrijden zal wel heel lastig zijn. Je zult dan nieuwe paths aan moeten maken en ik zou echt niet weten hoe dat moet. Met saveplekken creëren en ingame zetten zou ik je eventueel kunnen helpen, maar met de grootste onderdelen kan niet zoveel. Ik heb ook niet bijzonder veel ervaring in modellen en paths aanmaken zou ik al helemaal niet weten... Reageren
bramboy Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 oke. dan ga ik moddelen En jij zorgt voor savepunten als het kan! Reageren
K.O. Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 oke. dan ga ik moddelenEn jij zorgt voor savepunten als het kan! Geef de coördinaten maar een keer door... Reageren
bramboy Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) ja ik ben nu bezig met de brug en is bijna klaar Bewerkt: 14 juni 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.