Jump to content

Taxi Trouble

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 100 Taxi Missions gedaan en kreeg een berichtje over de borgnine taxi, er word gezegd dat hij in Harwood is, maar als ik naar Harwood rijd, zie ik helemaal niks!

Waar staat deze taxi?? :blink: :blink:

Geplaatst:

Bij Luigi's club moet je de hele tijd rechtdoor gaan naar de Hepburn Heights, als je de rechterbocht neemt moet je gelijk weer rechts, nu zie je hem!

Geplaatst:
Bij Luigi's club moet je de hele tijd rechtdoor gaan naar de Hepburn Heights, als je de rechterbocht neemt moet je gelijk weer rechts, nu zie je hem!

Ik heb hem! Het is een soort rode Cabbie ;)

Ik heb ermee gereden enzo, maar wat kan ik er verder mee?? Ik las ergens op internet; The fares you collect are yours to keep :blink:

Ik kan er wel "Taxi Driver" mee doen, maar er is verder niks veranderd :huh:

Geplaatst:

Hij is rood en heet Borgine, je ziet stekels met bloed aan de voor en achterkant, voor de rest kan je er niks mee doen, alleen taximissies ja. ;)

Geplaatst:
Hij is rood en heet Borgine, je ziet stekels met bloed aan de voor en achterkant, voor de rest kan je er niks mee doen, alleen taximissies ja. ;)

Ohh das minder.. Jammer...

Maar wat betekent dan: All fares you collect are yours to keep?? :huh:

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

dus eigenlijk volkomen nutteloos...

wat wel cool zou zijn is dat er een logo van kauffman opstaat als hint voor vice city ofzo

Bewerkt: door ironfist99

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...