SKOM Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Zou iemand mij kunnen helpen met een soort tutorial voor het omzetten van auto's van SA naar VC.. Het gaat om een paar auto's die wel beschikbaar zijn voor SA maar niet in VC...dit is dus voor persoonlijk gebruik en niet om andermans werk te jatten... Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Zou iemand mij kunnen helpen met een soort tutorial voor het omzetten van auto's van SA naar VC..Het gaat om een paar auto's die wel beschikbaar zijn voor SA maar niet in VC...dit is dus voor persoonlijk gebruik en niet om andermans werk te jatten... Aan welke auto's had jij dan gedacht? Een tutorial overmaken kruipt namelijk redelijk veel tijd in. Ik weet hoe het moet, en ik wil het jou gerust altijd uitleggen, maar je hebt basis kennis nodig van 3dsmax. En van GTA Modden. Als je dat hebt en als je dat ziet zitten dan mag je me altijd toevoegen op msn. Je vind mijn MSN op mijn profiel. Reageren
SKOM Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Zou iemand mij kunnen helpen met een soort tutorial voor het omzetten van auto's van SA naar VC..Het gaat om een paar auto's die wel beschikbaar zijn voor SA maar niet in VC...dit is dus voor persoonlijk gebruik en niet om andermans werk te jatten... Aan welke auto's had jij dan gedacht? Een tutorial overmaken kruipt namelijk redelijk veel tijd in. Ik weet hoe het moet, en ik wil het jou gerust altijd uitleggen, maar je hebt basis kennis nodig van 3dsmax. En van GTA Modden. Als je dat hebt en als je dat ziet zitten dan mag je me altijd toevoegen op msn. Je vind mijn MSN op mijn profiel. Het gaat in eerste instantie vooral om de Chevrolet Camaro Concept. IK ben al wel een klein beetje bekend met het modden. Het .txd bestand omzetten is me al gelukt, maar het gaat dus om het .dff bestand. Kan dit het beste via dit forum uitgelegd worden of kan ik je beter toevoegen op msn? Reageren
SKOM Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Het wil nog allemaal niet echt lukken...zou iemand voor mij een paar auto's willen omzetten? Ik zou diegene daar heel erg dankbaar voor zijn! Reageren
bramboy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Het gaat in eerste instantie vooral om de Chevrolet Camaro Concept.IK ben al wel een klein beetje bekend met het modden. Het .txd bestand omzetten is me al gelukt, maar het gaat dus om het .dff bestand. Kan dit het beste via dit forum uitgelegd worden of kan ik je beter toevoegen op msn? Het wil nog allemaal niet echt lukken...zou iemand voor mij een paar auto's willen omzetten? Ik zou diegene daar heel erg dankbaar voor zijn! EVEN OFF-TOPIC: niet dubbelposten, staat in de REGELS, gebruik bewerk-knop on-topic dat kan tog niet? Bewerkt: 25 juni 2007 door bramboy Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Natuurlijk kan dit wel, en dan wel met deze tutorial, gemaakt door Matiscus (Foei, Matiscus! Je eigen tut vergeten?). Dit gaat al met een bestaand voertuig, maar met een gemodde moet het precies hetzelfde gaan. Reageren
SKOM Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Natuurlijk kan dit wel, en dan wel met deze tutorial, gemaakt door Matiscus (Foei, Matiscus! Je eigen tut vergeten?). Dit gaat al met een bestaand voertuig, maar met een gemodde moet het precies hetzelfde gaan. Dit is een tutorial vooe het omzetten van VC naar SA...maar ik heb er al wel best wat aan gehad...heb de tutorial een beetje omgedraaid dus ipv alles naar SA nu dus naar VC De auto's werken zelfs al in het spel...maar nog niet echt perfect..Er zijn steeds stukken van de auto die nog ontbreken ofzo...Koplampen die doorzichtig zijn...deuren die helemaal grijs of zwart zijn en dat soort dingen....hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb inmiddels een screenshot gemaakt om het te laten zien: http://img186.imageshack.us/img186/2286/camaroeg4.jpg Zoals je ziet werkt de achterkant niet goed (bij andere is dat weer een deur ofzo)....ook is de auto vanuit de binnenkant doorzichting (bij andere is dat 1 vand e koplampen ofzo)...ook bij alle auto's als ik de bijgeleverde wielen aanpas in de default.ide is er elke keer slecht nog maar 1 van de 4 wielen zichtbaar... Wie kan mij hiermee helpen? Bewerkt: 27 juni 2007 door SKOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.