PrI3sT Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 welk wapen is dit ??? het lijkt op een uzi maar hij geeft het vast als een pistol?? op nieuw ik vond weer een screenshot welk wapen is dit denken jullie?? >>> Door PatrickW: Topics samengevoegd<<< Reageren
mad_ce Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Dit is gewoon een uzi. Kan je mij één reden geven waarom je geen uzi als ee pistool zou kunnen houden?? Volgens mijn vader is het mogelijk om een uzi zo te houden. (Mijn vader heeft hier wel kennis van, want hij is lid van een shietclub) Ter info: een afbeelging van een echte uzi (korte vorm van een uzi model of ook mini-uzi genoemd. Een langere vorm van uzi is de smg Bewerkt: 11 juni 2007 door mad_ce Reageren
DonLeone Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 op nieuw ik vond weer een screenshot welk wapen is dit denken jullie?? Dat is een MP5. Maar waarom maak je voor elk wapen dat je op een screenshot tegenkomt een apart topic aan? Reageren
mad_ce Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Dit is volgens mij een MP 5 Beste vergelijkende foto die ik vond (van een echt wapen) Bewerkt: 11 juni 2007 door mad_ce Reageren
PrI3sT Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 op nieuw ik vond weer een screenshot welk wapen is dit denken jullie?? Dat is een MP5. Maar waarom maak je voor elk wapen dat je op een screenshot tegenkomt een apart topic aan? omdat er geen 2 screenshots tegelijk opkonden (als dat wel kan zeg me dan hoe ) Reageren
Rensch Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Waar haal jij die shots allemaal vandaan?? Dikke shit Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Waar haal jij die shots allemaal vandaan?? Dikke shit kijk is in de galerij daar staan alle screenshots van gta iv als het goed is Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 omdat er geen 2 screenshots tegelijk opkonden(als dat wel kan zeg me dan hoe ) Als je het bericht aan het schrijven bent klik je rechtonderaan op de [browse] button om het plaatje te kiezen, en daarna op uploaden om het toe te voegen. Voor het tweede plaatje doe je precies hetzelfde nog een keer. Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Die onderste is een uzi gewoon net zoals in GTA SA maar de boven sta is een soort van machiene geweer en misschien met demper erop. -ScOrp1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Die onderste is een uzi gewoon net zoals in GTA SA maar de boven sta is een soort van machiene geweer en misschien met demper erop.-ScOrp1 die bovenste is volgens mij een smg maar er zit geen demper op. Reageren
Rensch Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Waar haal jij die shots allemaal vandaan?? Dikke shit kijk is in de galerij daar staan alle screenshots van gta iv als het goed is I knew that MP5 is vet! Uzi zal wel standaard zijn ... die zit er altijd in ... ik hoop dat de M60 terugkomt!! Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 de eerste foto heeft iets weg van een M4 en de 2de is gewoon een uzi. later Reageren
JeGe Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 de eerste foto heeft iets weg van een M4 en de 2de is gewoon een uzi. later Dat de 2e een uzi is klopt, maar een M4 is toch heel iets anders dan daar op staat Een M4 is dat machinegeweer dat die gastjes bij de legerbasis dragen Reageren
Rensch Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 de eerste foto heeft iets weg van een M4 en de 2de is gewoon een uzi. later Dat de 2e een uzi is klopt, maar een M4 is toch heel iets anders dan daar op staat Een M4 is dat machinegeweer dat die gastjes bij de legerbasis dragen a.k.a. M16 Ik denk dat het een MP5 is zoals eerder gezegd is. Herken 'm namelijk van Tomb Raider III (jaaaa das al heel lang geleden ) en daar had ze ook een MP5 Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 lol wat praten jullie over m4 en shit bovenste is duidelijk een MP5 onderste een MAC, UZI whatever. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.