Jump to content

wapens


PrI3sT

Recommended Posts

de eerste foto heeft iets weg van een M4 en de 2de is gewoon een uzi. later :cya:

Dat de 2e een uzi is klopt, maar een M4 is toch heel iets anders dan daar op staat :Y

Een M4 is dat machinegeweer dat die gastjes bij de legerbasis dragen :)

a.k.a. M16 :puh:

Ik denk dat het een MP5 is zoals eerder gezegd is. Herken 'm namelijk van Tomb Raider III (jaaaa das al heel lang geleden :puh:) en daar had ze ook een MP5

Nee de M16 en de M4 zijn 2 verschillende wapens. De M16 was in Vice City het wapen wat op de legerbasis bovenin die toren lag, en bij Phil te koop was. De M4 was het geweer dat de militairen zelf vast hielden op de legerbasis. Militairen die je achter je aankreeg vanwege wanted level droegen echter een MP5 bij zich.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • Rensch

    5

  • battle1970

    4

  • JasonStatham

    4

de eerste foto heeft iets weg van een M4 en de 2de is gewoon een uzi. later :cya:

Dat de 2e een uzi is klopt, maar een M4 is toch heel iets anders dan daar op staat :Y

Een M4 is dat machinegeweer dat die gastjes bij de legerbasis dragen :)

a.k.a. M16 :puh:

Ik denk dat het een MP5 is zoals eerder gezegd is. Herken 'm namelijk van Tomb Raider III (jaaaa das al heel lang geleden :puh:) en daar had ze ook een MP5

Nee de M16 en de M4 zijn 2 verschillende wapens. De M16 was in Vice City het wapen wat op de legerbasis bovenin die toren lag, en bij Phil te koop was. De M4 was het geweer dat de militairen zelf vast hielden op de legerbasis. Militairen die je achter je aankreeg vanwege wanted level droegen echter een MP5 bij zich.

Neenee, dat was de M60 ^^ Klikkerdeklik Die lag idd in de toren en kon je kopen bij Phillie ... maaruh M4 is gewoon de M16 :) alleen wordt hij in de GTA's M4 genoemd ... snapte?

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt meer op een glock

hmm, ja daar zeg je wat, mja heb je ook 9mm van maar is natuurlijk niet HET 9mm pistool :puh:

Edit:

In meeste games zijn Glocks hele fijne wapens, als dit een glock is, hoop ik dat dat ook zo is!

Edit:

Ik zie Niko nu zo staan, zijn wapen richten met 2 handen, bij SA was ik altijd 'jaloers' dat de politie dat wel kon en ik niet! Nu kan het dus wel :dans: (of t is alleen voor pre render.. lijkt me niet)

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

lijkt meer op een glock

hmm, ja daar zeg je wat, mja heb je ook 9mm van maar is natuurlijk niet HET 9mm pistool :puh:

Edit:

In meeste games zijn Glocks hele fijne wapens, als dit een glock is, hoop ik dat dat ook zo is!

Edit:

Ik zie Niko nu zo staan, zijn wapen richten met 2 handen, bij SA was ik altijd 'jaloers' dat de politie dat wel kon en ik niet! Nu kan het dus wel :dans: (of t is alleen voor pre render.. lijkt me niet)

het kan misschien uit een cutscene zijn..maar het is niet pre rendered, alle screenshots van iv zijn ingame. en het lijkt wel heel erg veel op een glock dus ik neem aan dat het m gewoon is :puh: zo wel leuk zijn, is een nieuw pistool naast de (silenced) 9 mm en de desert eagle (edit: desert eagle zat toch in gta? nou ga ik twijfelen :puh:) :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

(......)

(edit: desert eagle zat toch in gta? nou ga ik twijfelen :puh:) :puh:

wel in SA ja

ja, daar vond ik het helemaal geen fijn wapen eigelijk, hij zag er zo groot uit!

Het was vooral een langzaam irritant geweer ^^

Maaruh ik denk dat het gewoon een 9mm is hoor :o

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijst van wat eruit mag:

1: bloemen

2. opa stokkie

3. dildo (wat heeb je eraan?

4. viberator (trilt niet eens)

5.Hook

6.schroevendraaier

7. hamer

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn preek, nog vragen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijst van wat eruit mag:

1: bloemen

2. opa stokkie

3. dildo (wat heeb je eraan?

4. viberator (trilt niet eens)

5.Hook

6.schroevendraaier

7. hamer

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn preek, nog vragen? ^_^

Hoe meer wapens hoe beter vind ik.

Dat lijstje van jou mag er wel bij...Maar die viberator moet wel trillen in GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...