TH3 R34P3R Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Eej een vriend van mij vertelde dat er ook een aflvering was van south park met gta san andreas... Ik zou graag willen weten hoe deze aflevering heet en in welk seizoen deze aflevering is want dan kan ik hem namelijk bekijken op xxxxxxxxxx Alvast bedankt, TH3 R34P3R Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Er is inderdaad 1 aflevering van South Park waar een verwijzing zit naar GTA. Echter gaat deze aflevring vooral over World of Warcraft. Het gaat om aflevering 8 van seizoen 10 genaamd Make Love, Not Warcraft. ps wil je je post aanpassen en de link naar die site verwijderen. Het is namelijk illegaal om tv materiaal op het internet te zetten. Dus ook als sites het via streaming plaatsen is het tegen de internationale copyright regels. En zoals je misschien wel weet is het plaatsen van dergelijke links dus ook tegen de regels van het GTA Forum Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Oh ok bedankt ik dacht dat er een aflevering helemaal over GTA ging maar dat is dus niet zo Sorry voor die link ik wou hem net weghalen maar zag dat die al weg was.... Bedankt en sorry! TH3 R34P3R Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) 1. Op *censuur* wordt uitgelegd waarom het legaal is. 2. Vraagje voor HerrieM: Wanneer zeggen ze dat dan? Ik dacht dat ik elke aflevering helemaal wist maar een verwijzing/grapje naar GTA heb ik nooit gezien. Bewerkt: 12 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 De pa mept iemand uit zijn auto als hij de zwaard aan Kyle moet geven. Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Clowntje, zou je de naam van die site willen verwijderen. Ze beweren dat ze niets illegaals doen, omdat geen enkel van die content op hun eigen site staat, maar dat ze enkel linken naar andere. Ze linken nog steeds naar illegaal materiaal. Deze beredenering is twijfelachtig op zijn zachtst gezegd en daarom horen links naar dergelijke sites niet op GTA Forum. Ook betwijfel ik of deze beargumentering wel standhoud als je het rechtsboek ernaast houd. Kort voorbeeld: de bestuurder van een vluchtauto bij een bankoverval is net zo schuldig aan die overval als de anderen, ondanks dat hij nooit in de bank is geweest. 2. De grap is de wijze waarop ze in die aflevering een auto in beslag nemen. Als de vader van Stan samen met twee andere heren snel ergens heen moeten nemen ze een auto in beslag zoals je dat in de GTA reeks ook doet. Dat is de hele grap. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Oké, ge-edit. Maar toch kijk ik er soms hoor! Maar goed, dat grapje kende ik wel. Ik dacht dat je echt bedoelde dat ze het erover hebben. Reageren
LBG Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Iemand uit zijn auto trekken heeft niks met GTA te maken... dat doen ze toevallig ook in GTA maar dat is gewoon een manier van auto's stelen die heel erg vaak voor komt in Amerika. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Om dit topic even te bumpen, met een ander Southpark vraagje. Welke aflevering is het, wanneer chef zn huis, Hishouse noemen, en daarna Flippityfloppetyfloop ? ofzoiets Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Dat is de aflevering waarin heel south park gay word, southpark is gay.Je kan em hier zien: -Link- Link mag je niet plaatsen, ik heb mijn source voor Southpark te kijken. Bewerkt: 19 december 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Om dit topic even te bumpen, met een ander Southpark vraagje.Welke aflevering is het, wanneer chef zn huis, Hishouse noemen, en daarna Flippityfloppetyfloop ? ofzoiets Ik neem aan dat je die bedoelt met het GTA erin. Die heet ''Make love, not Warcraft''. het gebeurt ongeveer aan het einde van de aflevering. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Om dit topic even te bumpen, met een ander Southpark vraagje.Welke aflevering is het, wanneer chef zn huis, Hishouse noemen, en daarna Flippityfloppetyfloop ? ofzoiets Ik neem aan dat je die bedoelt met het GTA erin. Die heet ''Make love, not Warcraft''. het gebeurt ongeveer aan het einde van de aflevering. Nee, het staat in die aflevering die Rayman800 gepost had. Het komt niet voor in 'Make love Not Warcraft', want die heb ik al talloze keren gekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.