Jump to content

Safari 3 Public Beta

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik kan met safari 1200 KB/PS downloaden bij Megaupload ^^.

En hoeveel is het met FF/IE bij jou?

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

En wat is daar zo bijzonder aan?

Ik kan met IE pas met 150 kb/ps dowloaden. Tien keer zo langzaam, en alsjeblieft, ga nu niet zeggen dat IE zuigt.

Dan wordt het even tijd om uit te leggen:

1200KBPS = 1200 kilobit per seconde, is ongeveer 130 - 140 kb/s

150kb/s = 150kb/s

Geplaatst:

Ik kan met IE pas met 150 kb/ps dowloaden. Tien keer zo langzaam, en alsjeblieft, ga nu niet zeggen dat IE zuigt.

150kb/s = 150kb/s

Dus als ik het goed begrijp is KBPS met bits en kb/s met bytes?

Geplaatst:

150kb/s = 150kb/s

Dus als ik het goed begrijp is KBPS met bits en kb/s met bytes?

Eigenlijk kb/s is bits en kB/s is bytes (bron). Maar nogmaals, laten we het terug over Safari 3 hebben en niet over dit.
Geplaatst:

Ik heb het net gedownload, maar echt werken doet safari niet. Ik kan er wel gewoon mee internetten enzo, maar bij vrijwel elke knop in de bovenste balk krijg je een foutmelding als je erop duwt en wordt Safari afgesloten.

Het klopt inderdaad dat Safari langzamer is, en nog een probleem is dat Safari GTAForum hartstikke scheef laadt, waarbij ook nog eens de namen van de leden niet worden weergegeven.

Conclusie:

Safari is leuk om eens mee te klooien, maar de bèta is (nog) niet geschikt voor gewoon gebruik. Bovendien kon de gebruiksvriendelijkheid beter. Waar zit bijvoorbeeld de knop om terug te gaan naar je homepage?

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst: (bewerkt)

Weet ik, ik heb 1600 KB/PS down van @home.

Ik trek Safari ook echt niet voor maar ik vind het wel een goede browser, maar op Windows blijf ik Firefox gebruiken ^_^.

http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2013967 ^_^.

Die bugs kloppen, maat die zijn grotendeels al weer verholpen met een patch.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

ik heb hem gedownload en geprobert en lees zelf op andere websites het zit vol me fouten :schater: en als ik iets op google typ crasht hij ook laad hij geen 1 site goed zien maar half :N maar ja daarom beta

owja ben trug op forum

Geplaatst:

Sorry voor de bump, maar dit vond ik toch wel belangrijk om te melden. Als je de Apple Software Updater op je PC hebt staan (krijg je o.a. bij iTunes en als het goed is ook bij de Safari-bèta) haalt die een update binnen voor Safari waardoor alles wel gewoon werkt en het programma niet steeds crasht.

Safari is dan weliswaar nog steeds langzamer dan IE7 of FireFox, maar het is nu wel gewoon te gebruiken.

:bier: Nuk[NL]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...