badlap Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik heb een probleem. GTA SA instaleert prima op een schone machine P4 3.0 ghz met ATI Radeon 9600 256mb videokaart, DirectX versie 9.0c. Als ik GTA start krijg ik 2 seconden de zandloper en dan niets meer. De PC draait onder XP Professional. De PC is vers geïnstalleerd, dus geen vuiligheid op de PC. Ik heb het ook al geprobeerd op een PC met XP Home en eentje met Vista, ook niets. Ik ben al terug geweest naar de winkel en heb een nieuwe DVD gekregen, zelfde verhaal. Ik dacht toch dat ik alle kunstjes nu wel zo'n beetje geprobeerd heb. Wie kan me op weg helpen ????? THX !! Reageren
GtaSlave Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Oke de oplossing! Ga naar Mijn Documenten>Gta san andreas user files verwijder gta_sa.set start hem weer op nu werkt het als het goed is wel! P.S. Maak je geen zorgen over Gta_sa.set die komt automatisch weer terug! Vriendelijke Groeten, GtaSlave Reageren
elyb0y Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Oke de oplossing!Ga naar Mijn Documenten>Gta san andreas user files verwijder gta_sa.set start hem weer op nu werkt het als het goed is wel! P.S. Maak je geen zorgen over Gta_sa.set die komt automatisch weer terug! Vriendelijke Groeten, GtaSlave Er staat bij mij geen GTA_sa.set in die map, bij mij is de map gewoon leeg,,, en ja, mijn versie is wel legaal;) Bewerkt: 13 juni 2007 door elyb0y Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Oke de oplossing!Ga naar Mijn Documenten>Gta san andreas user files verwijder gta_sa.set start hem weer op nu werkt het als het goed is wel! P.S. Maak je geen zorgen over Gta_sa.set die komt automatisch weer terug! Vriendelijke Groeten, GtaSlave Er staat bij mij geen GTA_sa.set in die map, bij mij is de map gewoon leeg,,, en ja, mijn versie is wel legaal;) Dat bestand heb je ook nog niet, omdat je nog niet in-game bent geweest. Waar het eventueel aan kan is liggen is dat je progamma's zoals Daemon Tools en Alcohol nog aan hebt staan. Het zou zo kunnen zijn dat die progamma's de beveiliging dwarsliggen of iets dergelijks. Tevens kun je proberen GTA op een ander account te starten, via een gast-account bijvoorbeeld. Tot slot heb ik nog een eventuele oplossing, maar daar mogen we uit respect voor de forumregels niet verder op in gaan. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Oke de oplossing!Ga naar Mijn Documenten>Gta san andreas user files verwijder gta_sa.set start hem weer op nu werkt het als het goed is wel! P.S. Maak je geen zorgen over Gta_sa.set die komt automatisch weer terug! Vriendelijke Groeten, GtaSlave Er staat bij mij geen GTA_sa.set in die map, bij mij is de map gewoon leeg,,, en ja, mijn versie is wel legaal;) Dat bestand heb je ook nog niet, omdat je nog niet in-game bent geweest. Waar het eventueel aan kan is liggen is dat je progamma's zoals Daemon Tools en Alcohol nog aan hebt staan. Het zou zo kunnen zijn dat die progamma's de beveiliging dwarsliggen of iets dergelijks. Tevens kun je proberen GTA op een ander account te starten, via een gast-account bijvoorbeeld. Tot slot heb ik nog een eventuele oplossing, maar daar mogen we uit respect voor de forumregels niet verder op in gaan. Jah, ik weet het maar via legale games is dat eigenlijk niet illegaal. maar voor gedownloade games wel volgens mij Maar mag het niet zeggen Reageren
badlap Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 @ GtaSlave: Jouw optie was ik inderdaad al eerder in het forum tegengekomen. Helaas stond er nog helemaal niets van GTA in de map Mijn Doc's, dus er viel ook niets te verwijderen. @ Matthijs: Hoe simpel kan het zijn. Inderdaad stond Daemon nog aan en die zal in de weg. FF een simpel tipje en daar gaat ie. BEDANKT !!! Reageren
GtaSlave Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Bij mij Staat Deamon tools Magiciso en ISObuster ook aan en gta draait gewoon:p Reageren
badlap Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Bij mij Staat Deamon tools Magiciso en ISObuster ook aan en gta draait gewoon:p Dan ben jij een gelukkig mens. Misschien was de oorzaak dat ik eerst een image had gemaakt van GTA_SA en dit vervolgens had gemout. Heb nu getest met een ander image en dan start GTA wel op. Ik heb dus gewoon even niet op zitten letten. THX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.