Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik laat maar weer eens iets raten, al een lange tijd niet gedaan :sigaar:

V1:

4copygl8.png

V2:

5copyoa0.jpg

Voor m'n battle tegen Rullez gebruikt, ben bezig met een tutje erover.

R&C :Y

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Zeer mooie signature! :) Bijzonder vindt ik de achtergrond, dat vuurachtige, past mooi bij de render(s). Het lettertype is niet slecht, al vindt ik het een beetje te opvallend en iets te groot. De kleur van de tekst past wel goed bij het geheel, wat weer een pluspunt is. Ook vindt ik het contrast iets te hoog, dat valt het meeste op bij de ogen van de render, waar het iet wat pixelachtig lijkt.. De render(s) zijn daarintegen mooi in de signature verwerkt, het diepte effect wat daardoor veroorzaakt wordt past heel goed bij het geheel.

Al met al dus een zeer nette signature, waarbij ik alleen de tekst en het contrast een minpuntje vindt, metname de grootte had wel iets kleiner gemogen in mijn ogen..

Je signature is alleen wel veel te groot (qua kb's) om voor dit forum te gebruiken. Het is ruim 145 kb terwijl maximaal 100 kb is toegestaan. Even aanpassen dus, voordat iemand van de admin hem weghaalt.. ;)

Bedankt voor je rate RonaldVC, ik heb de grootte gefixed :)

Voor de duidelijkheid, het was een stockje, klik

Je hebt inderdaad gelijk over het contrast, dit komt door alle kleur-layers. Ik heb het een aantal keer geprobeerd te verlagen, maar dat gaat steeds ten koste van de kleur. Maar ik zal morgen wel weer even een poging doen. Ik neem aan dat je het over beide teksten hebt, dus die zal ik allebei proberen te verkleinen. Het wordt meteen iets minder fel als het contrast wat lager staat, dus dat is mooi meegenomen. In ieder geval bedankt, ik kan er zeker wat mee. Nu moet ik gaan, morgen post ik m'n nieuwe uitkomst ;)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 9,33333333333333

• Plaatsing: 8
  • Face: 10
  • Kleur: 10

RENDER.png Render: 9,66666666666667

• Plaatsing: 10
  • Mooiheid: 10
  • Ingeblend: 9

BORDER.png Border: 9,5

• Stijl: 9
  • Dikte: 10

COLOR.png Kleur: 10

• Stijl: 10
  • Verdeling: 10

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 9

OTHERS.png Overige: 9

BNSPNTS.png Bonuspunten: 10

COMMENTS.png Commentaar:

Zie er goed uit. Ga zo door. Je hebt het goed gemaakt! dat zie je ook aan me punten die ik geef!

TOTAAL: 9,4375

Aantal sterren & Rank: 5stars.PNGRANK5.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst:

jah zeker mooi , de Helghast om precies te zijn , de kleuren heb je goed uitgekozen vind ik , past er pricies bij , verder goed afgewerkt.

-punt , de M4X zie je linksonder niet zo heel super goed , als je dat nog goed kan veranderen vind ik hem helemaal super , maar nu is ie ook al top.

mijn cijfer: 9 :klap:

Geplaatst:

Bedankt voor de rates MisterX en Groot Duimpje. Ik denk dat je 'M4X' rechtsonderin bedoelt Groot Duimpje, linksonderin staat het er namelijk helemaal niet. Ik heb het wat minder fel gemaakt, maar toch ook wat opvallender door een ander font ervoor te kiezen. Daarnaast heb ik het contrast en de helderheid wat verlaagt, wat inderdaad mooier staat dan eerst. Ook heb ik Killzone 2 wat kleiner en donkerder gemaakt, en de border iets lichter. Zelf vind ik het mooier dan eerst :sigaar:

5copyoa0.jpg

Nog wat R&C? :Y

Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 8,33333333333333

• Face: 8
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 8,83333333333333

• Plaatsing: 9,5
  • Mooiheid: 10
  • Ingeblend: 7

BORDER.png Border: 8

• Stijl: 8
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 9

• Verdeling: 9

EFFECTS.png Effecten: 8

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 8

COMMENTS.png Commentaar:

Dit is een erg mooie sig. vooral de render en de effecten... Ik geef je daarom een erg hoog punt... Very nice! KUTGW! Leuk font trouwens en hig-res render!

TOTAAL: 8,395833

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vind het ook een heele mooie sig. Die kleur vind ik heel mooi lijkt net een bruine zandstorm. Die monsters vind ik ook wel vet die storm passen goed bij die monsters. :) 9/9. ;)

Geplaatst:

dees hep je al een poos he :puh:

maar ik zal ook ff raten..

egt klasse BG dat vuurrachtig past er egt goed

bij..

en ik vraag me af dat gwoon een killzone logo is

of egt een font ?! :D

maar je hept voor dees egt goed je best gedaan..

rate: 9,5/10

gr S()nny

Geplaatst:

Erg mooie sig en het geheel is super :)

Alles past mooi bij elkaar, Lettertype past ook erg goed bij je sig, ik zou alleen de border wat donkerder doen.

Voor de rest heb ik niks op je sig aan te merken, KUTGW :tu:

Ik geef je een 9,5

FONT.png Lettertype: 9

• Plaatsing: 9
  • Face: 9
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 8

• Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 8

BORDER.png Border: 6,5

• Stijl: 6
  • Dikte: 7

COLOR.png Kleur: 9

• Verdeling: 9

EFFECTS.png Effecten: 8,5

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 7

COMMENTS.png Commentaar:

Zeer mooie sig. De kleuren zijn goed gekozen. Het lettertype is ideaal; Van daar de hoge punten !

TOTAAL: 8,125

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

Bewerkt: door Ben007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...