masterkey Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens. Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt. Reageren
Timb0 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens. Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt. Vet man.. gebruik je niet een trainer?? Want er is een stukje af?? Reageren
kevin software Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens. Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt. Vet man.. gebruik je niet een trainer?? Want er is een stukje af?? mod sobiet xD ik denk de toets F4 of F3 Reageren
moechy Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Nee gaat niet met sobeit.Ofwel heb ik het nog niet ontdekt Reageren
Timb0 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Nee gaat niet met sobeit.Ofwel heb ik het nog niet ontdekt Beetje late reactie hé Het gaat hier om MOD sobeit wat Masterkey en ik aan het testen waren, hij kwam erachter dat je dat kon met sobeit in MTA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.