IV trailer Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 jij leest me verkeert ik bedoel het interview niet de trailer.EDIT ik heb het maar even onderstreept en ik kan geen dubbelle punt meer zetten leestekens op mijn toetsenbord van slag EDIT2 blijbaar alleen vanslag op deze site met word werkt ie nog goed oh ok.. zou die dan om 6 uur 's avonds uitkomen? wat je een normale tijd vind voor nieuws plus zes. als het hier om zes uur S´avonds uit zou komen komt het daar om 12uur s`middags. helaas red ik het kwa tijd dan net niet en zal ik tot morgen moeten wachten in dat geval.
gabberharm Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) http://videogames.yahoo.com/xbox360/grand-.../preview-520443 interview P.S. is er iemand die het kan vertalen? Bewerkt: 27 juni 2007 door gabberharm
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Ik heb het even voor je vertaald gabberharm. Gesprek met Dan Houser van Rockstar Onze betaalde persistentie -- wij brachten definitief Spelen Rockstar ertoe om over Grote Auto IV te spreken van de Diefstal. Het goede nieuws: Het klinkt als het spel gaat alles zijn wij voor hoopten. Het slechte nieuws: Wij moeten nog tot Oktober wachten om het te spelen. Dan Houser, Vice-president van Creatief in Rockstar, vertelt ons wat om te verwachten. Wat is het meest ongelooflijke aspect van Grote Auto IV van de Diefstal? Wij hopen het de algemene ervaring -- alles dat samen in één coherent pakket komt is. Een wereld die aan het leven op een manier heeft niemand wordt gebracht ooit vóór en hoogtepunt van mensen gezien. Dit, samen met uw karakter Niko die in deze wereld aankomt, en kan om het onderzoeken of verhoudingen ontwikkelen of een verhaal volgen dat rond besluiten buigt u neemt. En elk van samen verbindt het. Het is het gevoel van dit allen die één wereld en één ervaring is die Grote Auto IV maakt van de Diefstal wat het, en in tegenstelling tot een ander videospelletje is. Wat wilt u ventilators die Grote Auto IV van de Diefstal om vanaf de ervaring spelen te nemen? Wij proberen om het grootste misdaadverhaal van de 21ste eeuw, in om het even welk middel te maken. Wij hopen mensenliefde het. Vooral, willen wij mensen waarderen dat wij videospelletjes een stap dichter hebben genomen aan wat wij denken hun uiteindelijk lot -- de krachtigste en het in dienst nemen vorm van vermaak -- en een ongelooflijke manier om een verhaal te vertellen is. Van wat wij tot dusver weten, kijkt Niko Bellic als hij heeft een donker, geheimzinnig verleden. Wat meer kunnen u ons over hem vertellen? Niko is de held, of antihero, van Grote Auto IV van de Diefstal. Hij komt in de Stad van de Vrijheid, onze herinterpretatie aan van New York, van Oost-Europa om op zijn neef Romein te stoten. Romein eist levend de Amerikaanse droom sinds zijn aankomst in de V.S. geweest te zijn, maar hij heeft veronachtzaamd om Niko te vertellen dat hij enkel worstelt en in schuld aan sommige Russische mobsters is. Tezelfdertijd eist Niko om Europa voor het avontuur van Amerika eenvoudig verlaten te hebben, maar hij zoekt ook iemand... en loopt vanaf sommige recente fouten. Wat maakt daar dit spel in tegenstelling tot een ander spel? Wij proberen om tot een volgende-generatie interactieve ervaring echt te maken. Teveel spelen in de loop van de laatste twee jaar zijn spelen geweest die op een oude console konden gelopen hebben -- alles wat hen van de vorige generatie van spelen scheidde was mooie grafiek. Duidelijk, kijkt Grote Auto IV van de Diefstal mooi, maar het spelontwerp en het storytelling hebben ook geëvolueerd om nieuwe visuals aan te passen. Wij hebben getracht een spel namelijk in al zijn facetten, een high-definition ervaring te maken. Het is een spel in tegenstelling tot om het even wat wij of iedereen heeft anders voordien gemaakt. Waarom bent u zo hartstochtelijk over gokken als vermaak? Wat aan bieden de spelen die TV, movies, en niet de boeken? Wij houden van elk middel, maar elk heeft zijn eigen sterke punten en beperkingen als manier om mensen in dienst te nemen. De videospelletjes hebben een unieke bevoegdheid om denkbeeldige werelden in één of ander soort (algemeen bekend virtuele) werkelijkheid te veranderen en het is dit die hen zo fascinerend maakt. U kunt een wereld eigenlijk creëren en mensen laten het bij hun eigen snelheid, op hun eigen manier onderzoeken. Dit is waarom de belangrijkste persoonlijkheid in om het even welk Groot Autospel van de Diefstal de stad, niet het loodkarakter is -- omdat de stad die u onderzoekt het meest gedenkwaardige ding is. Het is de vrijheidsmensen moet onderzoeken die videospelletjes zo krachtig en, potentieel expressief maakt, zo als middel. De Stad van de vrijheid in GTA IV schijnt realistischer dan verledengta spelen. Welk soort uitdagingen dat voorstelde? Wij wilden een stad maken die met het leven, met de persoonlijkheid en de energie van echte metropolis zoemt. Het creëren van een geloofwaardige en levende virtuele wereld was één van onze belangrijke doelstellingen met dit spel. In termen van uitdaging, is creëren van een stad die zowel eruit zien en handelingen realistischer exponentieel ingewikkelder dan makend iets minder levend. De elk van details in de gebouwen en nuancen in gedrag is veel liefs bewerkt door het team. Het realisme is één van de redenen het spel drie te maken jaar heeft gevergd, maar voor mensen met nieuwe consoles, waren wij vastbesloten om hen een spel te geven dat niet mogelijk om op een vorige machine zou geweest zijn te maken -- en dit betekent, onder andere, toegevoegde detail en trouw. Bron : Ewoutboers Bewerkt: 27 juni 2007 door DenkaanHenk
-IV- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Nu ik de !!nieuwe screenshot's!! heb gezien van GTA IV, ben ik wel héééél benieuwd naar de trailer. Presies een echte grote verrandering! Bewerkt: 27 juni 2007 door -IV-
Jozz Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 De nieuwe info die vanaf strakjes kan uitkomen... zal die gewoon te vinden zijn op http://grandtheftauto.yahoo.com/ ? Of op een andere pagina? Als ik die pagina zie is dat dan toch 9 uur s'morgens hier , of niet , ik snap het even niet
gabberharm Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Ik heb het even voor je vertaald gabberharm. Gesprek met Dan Houser van Rockstar Onze betaalde persistentie -- wij brachten definitief Spelen Rockstar ertoe om over Grote Auto IV te spreken van de Diefstal. Het goede nieuws: Het klinkt als het spel gaat alles zijn wij voor hoopten. Het slechte nieuws: Wij moeten nog tot Oktober wachten om het te spelen. Dan Houser, Vice-president van Creatief in Rockstar, vertelt ons wat om te verwachten. Wat is het meest ongelooflijke aspect van Grote Auto IV van de Diefstal? Wij hopen het de algemene ervaring -- alles dat samen in één coherent pakket komt is. Een wereld die aan het leven op een manier heeft niemand wordt gebracht ooit vóór en hoogtepunt van mensen gezien. Dit, samen met uw karakter Niko die in deze wereld aankomt, en kan om het onderzoeken of verhoudingen ontwikkelen of een verhaal volgen dat rond besluiten buigt u neemt. En elk van samen verbindt het. Het is het gevoel van dit allen die één wereld en één ervaring is die Grote Auto IV maakt van de Diefstal wat het, en in tegenstelling tot een ander videospelletje is. Wat wilt u ventilators die Grote Auto IV van de Diefstal om vanaf de ervaring spelen te nemen? Wij proberen om het grootste misdaadverhaal van de 21ste eeuw, in om het even welk middel te maken. Wij hopen mensenliefde het. Vooral, willen wij mensen waarderen dat wij videospelletjes een stap dichter hebben genomen aan wat wij denken hun uiteindelijk lot -- de krachtigste en het in dienst nemen vorm van vermaak -- en een ongelooflijke manier om een verhaal te vertellen is. Van wat wij tot dusver weten, kijkt Niko Bellic als hij heeft een donker, geheimzinnig verleden. Wat meer kunnen u ons over hem vertellen? Niko is de held, of antihero, van Grote Auto IV van de Diefstal. Hij komt in de Stad van de Vrijheid, onze herinterpretatie aan van New York, van Oost-Europa om op zijn neef Romein te stoten. Romein eist levend de Amerikaanse droom sinds zijn aankomst in de V.S. geweest te zijn, maar hij heeft veronachtzaamd om Niko te vertellen dat hij enkel worstelt en in schuld aan sommige Russische mobsters is. Tezelfdertijd eist Niko om Europa voor het avontuur van Amerika eenvoudig verlaten te hebben, maar hij zoekt ook iemand... en loopt vanaf sommige recente fouten. Wat maakt daar dit spel in tegenstelling tot een ander spel? Wij proberen om tot een volgende-generatie interactieve ervaring echt te maken. Teveel spelen in de loop van de laatste twee jaar zijn spelen geweest die op een oude console konden gelopen hebben -- alles wat hen van de vorige generatie van spelen scheidde was mooie grafiek. Duidelijk, kijkt Grote Auto IV van de Diefstal mooi, maar het spelontwerp en het storytelling hebben ook geëvolueerd om nieuwe visuals aan te passen. Wij hebben getracht een spel namelijk in al zijn facetten, een high-definition ervaring te maken. Het is een spel in tegenstelling tot om het even wat wij of iedereen heeft anders voordien gemaakt. Waarom bent u zo hartstochtelijk over gokken als vermaak? Wat aan bieden de spelen die TV, movies, en niet de boeken? Wij houden van elk middel, maar elk heeft zijn eigen sterke punten en beperkingen als manier om mensen in dienst te nemen. De videospelletjes hebben een unieke bevoegdheid om denkbeeldige werelden in één of ander soort (algemeen bekend virtuele) werkelijkheid te veranderen en het is dit die hen zo fascinerend maakt. U kunt een wereld eigenlijk creëren en mensen laten het bij hun eigen snelheid, op hun eigen manier onderzoeken. Dit is waarom de belangrijkste persoonlijkheid in om het even welk Groot Autospel van de Diefstal de stad, niet het loodkarakter is -- omdat de stad die u onderzoekt het meest gedenkwaardige ding is. Het is de vrijheidsmensen moet onderzoeken die videospelletjes zo krachtig en, potentieel expressief maakt, zo als middel. De Stad van de vrijheid in GTA IV schijnt realistischer dan verledengta spelen. Welk soort uitdagingen dat voorstelde? Wij wilden een stad maken die met het leven, met de persoonlijkheid en de energie van echte metropolis zoemt. Het creëren van een geloofwaardige en levende virtuele wereld was één van onze belangrijke doelstellingen met dit spel. In termen van uitdaging, is creëren van een stad die zowel eruit zien en handelingen realistischer exponentieel ingewikkelder dan makend iets minder levend. De elk van details in de gebouwen en nuancen in gedrag is veel liefs bewerkt door het team. Het realisme is één van de redenen het spel drie te maken jaar heeft gevergd, maar voor mensen met nieuwe consoles, waren wij vastbesloten om hen een spel te geven dat niet mogelijk om op een vorige machine zou geweest zijn te maken -- en dit betekent, onder andere, toegevoegde detail en trouw. Bron : Ewoutboers Dankjewel maar over welke screenshots heb jij het -IV- ? Bewerkt: 27 juni 2007 door gabberharm
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) @Hierboven: Hij zal het over deze nieuwe screenschots hebben. Inmiddels heeft Yahoo een countdown losgelaten. <div style="text-align:center;width:300px;padding:3px 3px 3px 3px;background:#000;"><object type="application/x-shockwave-flash" allowScriptAccess="never" allowNetworking="internal" height="187" width="300" align="middle" data="http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/us/bru/gta/countdown_1.swf"><param'>http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/us/bru/gta/countdown_1.swf"><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="allowNetworking" value="internal" /><param name="movie" value="http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/us/bru/gta/countdown_1.swf" /><param name="flashVars" value="firstdate=2007-06-28 09:00:00&seconddate=2007-10-16 00:00:00" /><param name="menu" value="false" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#000000" /></object><div style="background:url(http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/us/bru/gta/hp_game_count_bg.jpg) no-repeat top center #000;width:300px;"><a href="http://gta.yahoo.com" style="color:#fc6;text-decoration:none;font:12px arial;">Explore the world of Grand Theft Auto IV!</a></div></div> Met deze code kun je hem op je eige site zetten, als sig zal hij niet bruikbaar zijn. Bewerkt: 27 juni 2007 door Pennywise-The-Clown
saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 die countdown telt hij de amerikaanse tijd af of de onze??
Mania-92 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 die countdown telt hij de amerikaanse tijd af of de onze?? Maakt niet uit in welke tijd... 9 uur hier of 9 uur in Amerika maakt geen verschil... Volgens deze countdown komt hij dus morgenvroeg om 9:00
saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 euh er is wel een tijds verschil tussen onze tijd en dat van amerika ze
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Hij zou om 18:00 komen, en in Amerika om 0:00 uur. Of loop ik nou erg ver achter op jullie?
b4rtsimps0n Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Hij zou om 18:00 komen, en in Amerika om 0:00 uur. Of loop ik nou erg ver achter op jullie? nog een keertje dan maar Om 12:00 pm in amerika.. noon..middag..nederland 18:00 of 6:00 PM dus morgen om 6 uur 's avonds kun je de trailer (als de servers van yahoo en rockstar niet crashen) bekijken. @saboy, ja er zit tijdsverschil tussen amerika en nederland..er de vs zelf ligt al verspreid over verschillende tijdzones
mad_ce Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ja inderdaad, de trailer wordt gereleased om 18 uur. Ik heb net de countdown geînstalleerd, en als je een beetje kan tellen: 18uur. Ik kan niet meer wachten! Grtz
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 De countdown van Yahoo was waarschijnlijk verkeerd afgesteld. Gisteravond om 0:00 uur stond de countdown op 9 uur. Vanochtend is hij verbeterd, en is het nu inderdaad nog afwachten tot 6 uur vanavond. Wat maakt dat ik om 6 uur mijn bed uit moest om mijn stage in het geheel af te handelen. Kom ik hier vervolgens om nog even het aftellen van zo'n 10 uur mee te mogen maken.
karamanci Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Donderdag 6 uur 's Avonds? ik wou het eigenlijk 's Ochtends kijken maar ja.....
Recommended Posts