Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!


b4rtsimps0n

Recommended Posts

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    20

  • IV trailer

    14

  • Mister.X

    12

  • Pennywise The Clown

    7

Waarom is het nu ineens 7 uur savonds geworden hier? Ik d8 dat ie 6 uur savonds zou uitkomen...

De yahoo countdown is ook 1 uur minder dan de countdown van gtaforum... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is het nu ineens 7 uur savonds geworden hier? Ik d8 dat ie 6 uur savonds zou uitkomen...

De yahoo countdown is ook 1 uur minder dan de countdown van gtaforum... :?

Idd ik zag het ook. Hij klopt niet helemaal gloof ik. Maar wss duurt het wel tot 7 uur voordat je door die server heen komt :puh: Di is meteen echt helemaal overhoop

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is het nu ineens 7 uur savonds geworden hier? Ik d8 dat ie 6 uur savonds zou uitkomen...

De yahoo countdown is ook 1 uur minder dan de countdown van gtaforum... :?

Idd ik zag het ook. Hij klopt niet helemaal gloof ik. Maar wss duurt het wel tot 7 uur voordat je door die server heen komt :puh: Di is meteen echt helemaal overhoop

Daar heb je wel gelijk in jah, maar toch, hoe laat komt ie nou? Gewoon 6 uur toch en niet 7 uur zoals ze hier op gtaforum beweren (met de countdown dan)

Link to comment
Delen op andere websites

Zover bekend komt morgen om 18:00 Nederlandse tijd de trailer op Yahoo. Nadat die website een uurtje niet bepaald goed bereikbaar is geweest zal de trailer om 19:00 op GTAGames.nl volgen.

Zover ons bekend is mogen we de trailer helaas niet eerder online plaatsen.

Natuurlijk komt er op GTAGames.nl geen crappy blokjes flash versie maar gewoon een HD wmv filmpje. :dans:

Een goede nacht en dus tot 19:00.

Zegt genoeg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zover bekend komt morgen om 18:00 Nederlandse tijd de trailer op Yahoo. Nadat die website een uurtje niet bepaald goed bereikbaar is geweest zal de trailer om 19:00 op GTAGames.nl volgen.

Zover ons bekend is mogen we de trailer helaas niet eerder online plaatsen.

Natuurlijk komt er op GTAGames.nl geen crappy blokjes flash versie maar gewoon een HD wmv filmpje. :dans:

Een goede nacht en dus tot 19:00.

Zegt genoeg :)

Oooh, dan weet ik dat :D.

Zei ik iets?? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je kunt toch proberen om te kijken, of kan helemaal niemand van de wereld de trailer dan zien ??

Ik denk wel een paar in ieder geval

Een groot aantal mensen zijn aan het refreshen om 18.00 uur. Daarom heb je een grote kans dat in één keer de server het begeeft, en voor dat opgelost is zijn we weer een paar uur verder (zie de site van Rockstar de vorige keer, pas om 3 uur 's nachts kon je het daar bekijken).

Dan ben je dus naar alle waarschijnlijkheid nog eerder bij de trailer op GTAGames als op Yahoo. Daarom hebben wij ook de countdown op 19.00 uur gezet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je kunt toch proberen om te kijken, of kan helemaal niemand van de wereld de trailer dan zien ??

Ik denk wel een paar in ieder geval

Een groot aantal mensen zijn aan het refreshen om 18.00 uur. Daarom heb je een grote kans dat in één keer de server het begeeft, en voor dat opgelost is zijn we weer een paar uur verder (zie de site van Rockstar de vorige keer, pas om 3 uur 's nachts kon je het daar bekijken).

Dan ben je dus naar alle waarschijnlijkheid nog eerder bij de trailer op GTAGames als op Yahoo. Daarom hebben wij ook de countdown op 19.00 uur gezet. :)

Krijgen jullie de trailer direct van Rockstar zelf? Of moeten jullie 'm ook gewoon van de publieke server af halen?

Ik hoop de eerste, want dan bekijk ik 'm gewoon om 7 uur op het gtagames

Link to comment
Delen op andere websites

Krijgen jullie de trailer direct van Rockstar zelf? Of moeten jullie 'm ook gewoon van de publieke server af halen?

Wij hebben natuurlijk onze connecties om altijd up to date te zijn. Tevens kunnen we niets met een flash versie en plaatsen we dus liever ook een hoge kwaliteit versie.

Iedergeval tot 7 uur 's avonds.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar heeft die nieuwe screen van niko in de auto eraf gehaald..ik wist ff nie waar ik dit anders moest posten btw :puh:

Ik vond die screen al belachelijk eruit zien met niko's hoofd zo raar enzo..misschien heeft rockstar die prongelijk gereleased en was het een screen van een vroegere beta.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar heeft die nieuwe screen van niko in de auto eraf gehaald..ik wist ff nie waar ik dit anders moest posten btw :puh:

Ik vond die screen al belachelijk eruit zien met niko's hoofd zo raar enzo..misschien heeft rockstar die prongelijk gereleased en was het een screen van een vroegere beta.

idd!

Heb hier nog een topic over gemaakt, maar die is verweiderd :D (was waarschijnlijk niet nodig)

Vraag mijn eigen af waarom ze dat deden :Y (die van Rockstar)

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...