Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!

Recommended Posts

• Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

20

• IV trailer

14

• Mister.X

12

• Pennywise The Clown

7

Geplaatst:

Ja, ik heb hem ook gezien! Er is een Hunter in, een Maverick een ontploffing in een benzine station! Als je schiet op een autoruit zal er per kogel op die plek een barst en gat in komen! Echt prachig gewoon! En je hoort Niko meer praten!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem nu helemaal gezien... Ik vind hem echt zalig!!! De Trailer is vol met actie, ontploffingen, een achtervolging...

Bewerkt: door mad_ce
Geplaatst:

Hij krijg 'm wel te zien in hele slechte kwaliteit. Ik wil 'm in HD formaat zien!!

Geplaatst: (bewerkt)

Heb hem gezien even kort samengevat:

• Hunter
  • Niko hing aan een auto
  • Hij prate
  • Banden gaan lek
  • Deuren intrappen
  • Ga nu nog een keer kijken

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

ik heb de Trailer net gezien

ik vond hem wel wreed.

je krijgt te zien hoe alles er uit zien

en auto's!

zag er allemaal mooi uit

wat vinden jullie er van?

Geplaatst:

Als de rockstar site down is dan moet je op games.yahoo.com kijke daar staat ie al

Geplaatst:
Hij krijg 'm wel te zien in hele slechte kwaliteit. Ik wil 'm in HD formaat zien!!

open hem dan voor de zekerheid opnieuw in een ander scherm dan verlies je het orgineel niet!

Geplaatst:

Je kan aan een heli hangen,je hebt een helm op als je op een motor zit. helemooie mobiel!

Hij reed tegen een bezine station!

Geplaatst:

Wauw, zoveel nieuwe features gezien. Grafisch vind ik het een beetje tegenvallen. Heel vet om te zien hoe die auto's worden beschoten en al die verschillende locaties zien er ook heel vet uit! Nico's loopje is trouwens ook OK

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...