Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!


b4rtsimps0n

Recommended Posts

Ik hoop dat we in de nieuwe trailer ook meer te zien zullen dus actie en dat er geschoten wordt

Dan weten we veel en veel meer dus welke gangs/maffia's er in spelen, en als je op de site van R* gaat zie je ook screenshots maar volgens mij was dit al bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    20

  • IV trailer

    14

  • Mister.X

    12

  • Pennywise The Clown

    7

zeker vet zo nieuwe trailen ;)

sorry jongens maar wat is een atwork :bonk: ben ik ff vergeten SORRRYY !! :$

"kunstwerk" gewoon tekeningen enzo.

Bewerkt: door dennisone
Link to comment
Delen op andere websites

zeker vet zo nieuwe trailen ;)

sorry jongens maar wat is een atwork :bonk: ben ik ff vergeten SORRRYY !! :$

"kunstwerk" gewoon tekeningen enzo.

ja gewoon tekeningen die bij het verhaal worden gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

mooi , erg leuk en ik verlang er ook naar , 28 juni gaat snel en vooral als school dan al weg is , uit je hoofd zit voro de meesten :puh: Als ie weer net zo is als de eerste Trailer ben ik tevreden :D"!

Link to comment
Delen op andere websites

Even offtopic :

Weet iemand waar je zulke tekeninstructie's staan van die Artwork of dat stijl hoe R* altijd tekent?

Is altijd leuk om dat even te weten.

OnTopic

Zee mogen deze keer meer laten zien vorige trailer was alleen een stukje waar het zich afspeelt en wat er allemaal erin zit dus zoals ik al hierboven zei meer ACTIE en langer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan echt niet meer wachten! Dit is pas een goed cadeautje voor de exames! Nog even doorbijten en veel studeren, en daarna kan ik genieten van de 2de trailer!

Trailer 2



"LOOKING FOR THAT SPECIAL SOMEONE"

06.28.07

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat hij goed wordt. R* heeft al een deel van de stad laten zien dus ik verwacht hier zeker meer actie en personages in. Of er ook heel veel nieuwe features uit gehaald kunnen worden betwijfel ik, R* heeft namelijk aangegeven 70% van de nieuwe dingen in GTA IV geheim te houden. Ben benieuwd :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja :bier: , Na 3 maanden wachten komt er eindelijk weer een GTA IV Trailer uit. :sigaar: Hopelijk komen we nu meer te weten dan in de eerste Trailer. Want daat zag je alleen maar gebouwen enzo. :bonk: Ik ga een taart kopen en het vieren :dans: , jullie ook? :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...