Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!


b4rtsimps0n

Recommended Posts

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    20

  • IV trailer

    14

  • Mister.X

    12

  • Pennywise The Clown

    7

De 28e is de dag voor we ons rapport moeten ophalen. Daarbij hoef je echt niet fit ofzo te zien dus ik ga zeker kijken! Echt relaxt dat er weer een nieuwe trailer komt. Hopelijk eindelijk eens echte gameplay beelden of info over de storyline en niet allemaal van die onbelangrijke feitjes die wel boeiend zijn, maar eigenlijk ook weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Nou ja, om de reactie maar even samen te vatten: :eten::dans::clown::D

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk jongens!:) Dat wordt weer slaaploze nachten tot het zo ver is!:) We zouden eigenlijk de Trailer dans moeten doen! :sigaar: Waarschijnlijk komt nu de gameplay enzo aan bod! :eten: En wie niet weg is heeft de trailer op 28 Juni gezien! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk jongens!:) Dat wordt weer slaaploze nachten tot het zo ver is!:) We zouden eigenlijk de Trailer dans moeten doen! :sigaar: Waarschijnlijk komt nu de gameplay enzo aan bod! :eten: En wie niet weg is heeft de trailer op 28 Juni gezien! :bier:

waarschijnlijk de gameplay?

ik denk dat er niet zo veel in te zien is hoor. mss een klein deel van gameplay..

R* wou namelijk niet te veel bekend maken voor de release van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk jongens!:) Dat wordt weer slaaploze nachten tot het zo ver is!:) We zouden eigenlijk de Trailer dans moeten doen! :sigaar: Waarschijnlijk komt nu de gameplay enzo aan bod! :eten: En wie niet weg is heeft de trailer op 28 Juni gezien! :bier:

waarschijnlijk de gameplay?

ik denk dat er niet zo veel in te zien is hoor. mss een klein deel van gameplay..

R* wou namelijk niet te veel bekend maken voor de release van het spel.

Een beetje is goed hoor. Maar R* pakt het wel goed aan om het geheim te houden. Nu heb je echt om naar iets uit te kijken vergeleken met Gta Sa.

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik weer wat om naar uit te kijken nog 15 dagen. gtaIV zelf nog 117 dagen(16okt) of 127 dagen(26okt). nog even de dagen afkruisen dus voor trailer en spel. (ik had op school tijd teveel dus had ik maar een mooie kalender gemaakt tot en met 26 oktober) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk krijgen we weer eens wat nieuws over GTA IV te horen. Al die geruchten vind ik ook eigenlijk maar niks. Je weet op het laatst niet eens meer wat je wel moet geloven en niet.

En een trailer verteld meer dan 1000 woorden. :Y

Ik zal hem zeker direct gaan kijken als hij uitkomt. Helaas duurt het ongeveer nog 2 á 3 weken voordat het 28 Juni is. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...