Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!

Recommended Posts

Geplaatst:
EDIT: ik heb na zitten denken over die naam: "Looking for that special someone."

Zal het niet kunnen gaan over de vriendinnen die Niko kan krijgen?

Of misschien zoekt hij naar zijn broer in die trailer ;)

Ik denk eerder dat je in de game zelf naar de Neef zoekt(het is de neef)

• Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

20

• IV trailer

14

• Mister.X

12

• Pennywise The Clown

7

Geplaatst:

Ik blijf wel op, maar niet omwille van GTA maar omdat ik gewoon altijd opblijf :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
EDIT: ik heb na zitten denken over die naam: "Looking for that special someone."

Sorry, foutje, verbeterd ;)

Ik weet niet wat jullie bedoelen met opblijven.... maar..... Ik denk da'k tegen 1nen lig te ronken ;):clown:

Reactie op hieronder: :O Ik dacht over de dag dat GTAIV uitkomt xD

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Niet nu, op 28 juni. Dan ga ik wel even kijken natuurlijk al ligt dan die site weer plat.

Geplaatst:

of misschien denken we er weer heel veel van net als de vorige en is het gewoon een zin die niko of iemand anders zegt.

De artwork die ik erbij heb gepost is trouwens met de trailer aankondiging gereleased, dus misschien is daar wat uit op te maken over de trailer inhoud.

Geplaatst:

Zo zullen we meer beelden van LC te zien krijgen enzo, supervet!

Geplaatst:

Ik kijk hem Vrijdagmiddag dan wel...Net de laatste schooldag voor mij :duh: .Anders keek ik hem s'nachts wel.En het ziet er echt goed uit! :dans:

Geplaatst:

Jaa ik kan ook niet wahcten :eten: dan kunnen we de Trailer weer ontleden :Y ik ben benieuwd wat we te zien krijgen ik hoop niet van die overdreven ontploffingen zoals bij de san andreas trailer, ik hoop eerder op dat we LC wat meetr te zien krijgen, en wat info over diemysterieuze kermis of je er wel in kan enzo.

Geplaatst:
Jaa ik kan ook niet wahcten :eten: dan kunnen we de Trailer weer ontleden :Y ik ben benieuwd wat we te zien krijgen ik hoop niet van die overdreven ontploffingen zoals bij de san andreas trailer, ik hoop eerder op dat we LC wat meetr te zien krijgen, en wat info over diemysterieuze kermis of je er wel in kan enzo.

het is al lang bevestigd dat je echt in de achtbaan kan..in een van de eerste previews geloof ik.

Geplaatst:

ze mogen van mij wel de vette graphics van alles een beetje naar voren halen en de bewegingen hoe iemand in elkaar word geslagen bijvoorbeeld en als je ergens tege aanrijd dat je ruiten eruit knallen ofzo of dat die een auto jat ofzo een beetje meer actie

want de eerste trailer was wel vet mooie graphics en al maar er zat voor 0.0% acie in

Geplaatst:

Ik ben benieuwd en ik hoop dat hij niet zo kort is als de vorige trailer. Dan zullen we op 28 juni nog meer weten.

Geplaatst:

hoop dat er idd iets meer actie inzit. miss zie je nu wel (net zoals de geruchten gaan) zijn neef, Roman, opzoek naar de moordenaar van Niko. Hiermee zullen ze ook weer gelijk van die mysterieuze verwarring scheppen, wat wel een beetje past bij deze campagne van Rockstar.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...