Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!

Recommended Posts

Geplaatst:

op deze site staat dat er 2 nieuwe characters bijgekomen zijn.:

namelijkene elizabeta en jacob.

miss dat ie opzoek gaat naar die elizabeta. (zn vriendin??) Dus wss gaan we een aantal nieuwe characters te zien krijgen.

• Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

20

• IV trailer

14

• Mister.X

12

• Pennywise The Clown

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ontopic: Ik heb het artworkje uit de eerste post nog eens goed bekeken, en heb geprobeert de tekst van de badge van de agent te ontcijferen.

badgemc3.png

Het laatste woordt uit de rondlopende zin is Liberty. De zin in het midden, net boven LCPD lijkt op Brooklyn. De rest heb ik niet kunnen ontcijferen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
Ontopic: Ik heb het artworkje uit de eerste post nog eens goed bekeken, en heb geprobeert de tekst van de badge van de agent te ontcijferen.

badgemc3.png

Het laatste woordt uit de rondlopende zin is Liberty. De zin in het midden, net boven LCPB lijkt op Brooklyn. De rest heb ik niet kunnen ontcijferen.

Volgens mij staat er 'Liberty City Police.' Ik denk niet dat er verder iets speciaals op staat, maar wel leuk dat je even gekeken hebt :bier:

badgemc3.png

Het laatste woordt uit de rondlopende zin is Liberty. De zin in het midden, net boven LCPB lijkt op Brooklyn. De rest heb ik niet kunnen ontcijferen.

Volgens mij staat er 'Liberty City Police.' Ik denk niet dat er verder iets speciaals op staat, maar wel leuk dat je even gekeken hebt :bier:

heuhm ik had hier ook op gereageerd..is die post weggehaald ofzo :duh:

nja er staat niet LCPB maar LCPD, Liberty City Police Department..duhhh

En daaronder zal het wel voluit staan ofzo..gewoon een politiebadge meer niet, niks bijzonders.

>>> Door Dutchy3010: Die post was inderdaad verwijderd, aangezien het een provocerende post zonder inhoud was.<<< omg..

Bewerkt: door b4rtsimps0n

En daaronder zal het wel voluit staan ofzo..gewoon een politiebadge meer niet, niks bijzonders.

Wat je zegt zou wel logisch zijn, maar heb je er naar gekeken? Volgens mij staat er echt alleen maar Liberty City Police hoor. Maja kan aan mij liggen ;)

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:
Ik hoop ook een langere trailer de eerste was heel kort. ;)

Hij wordt net ietsje langer als de vorige.

Geplaatst:

Wat je zegt zou wel logisch zijn, maar heb je er naar gekeken? Volgens mij staat er echt alleen maar Liberty City Police hoor. Maja kan aan mij liggen ;)

zou best kunnen ik had niet eens gekeken naar de artwork toen ik postte :puh: toen hij LCPB zei leek het me nogal duidelijk dat het LCPD moest zijn :puh: dat andere had ik gewoon gegokt..drm zei k ook ofzo :puh:

Geplaatst:
Ik hoop ook een langere trailer de eerste was heel kort. ;)

Hij wordt net ietsje langer als de vorige.

Hoe weet jij dat ? dat hopen we... maar niets is duidelijk!

Of heb ik iets gemist!?

Geplaatst:

Nou de Rockstar mailinglist heeft ons de informatie bezorgd dat de trailer 12:00 PM EDT op internet zal staan..dat is dus 6 uur 's avonds hier als het goed is!

Geplaatst:
Nou de Rockstar mailinglist heeft ons de informatie bezorgd dat de trailer 12:00 PM EDT op internet zal staan..dat is dus 6 uur 's avonds hier als het goed is!

Nee, Dat zal net als bij de 1ste trailer zijn! Overal 0.00 uur.

Nee, Dat zal net als bij de 1ste trailer zijn! Overal 0.00 uur.

nee, zoals ik het zei dit heeft rockstar zelf bekend gemaakt :duh: zie ook gta4.net:

"Rockstar have revealed in their latest email broadcast that next week's trailer, titled "Looking for that special someone", will go online at 12:00 PM EDT on 28th June. That's 5 PM in the UK, and 2 AM (June 29th) in Australia."

3428_gta_iv_trailer_broadcast.jpg

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Geplaatst:

Wel fijn dat het nu om 6 uur is, hoef ik niet tot 1 uur s'nachts op te blijven voor het goed te zien is.

Ik hoop dat er wat gameplay in komt en niet dat ze alleen laten zien hoe de graphics zijn.

Geplaatst:
Wel fijn dat het nu om 6 uur is, hoef ik niet tot 1 uur s'nachts op te blijven voor het goed te zien is.

Ik hoop dat er wat gameplay in komt en niet dat ze alleen laten zien hoe de graphics zijn.

Ik vind het juist helemaal 'niet' fijn. Om twaalf uur zullen de meeste jongere gta-fans naar bed zijn, en hem de volgende dag bekijken. Maar om 18:00 zit zo'n beetje iedereen voor de pc, als ze dan niet eten, in ieder geval op de befaamde GTA4.com-site. De kans dat je er nu doorheen zult komen wordt alsmaar kleiner.

Geplaatst:

Ik vind het juist helemaal 'niet' fijn. Om twaalf uur zullen de meeste jongere gta-fans naar bed zijn, en hem de volgende dag bekijken. Maar om 18:00 zit zo'n beetje iedereen voor de pc, als ze dan niet eten, in ieder geval op de befaamde GTA4.com-site. De kans dat je er nu doorheen zult komen wordt alsmaar kleiner.

het maakt niet uit, 12 uur 's nachts hier of 6 uur 's middags hier, welk tijdstip dan ook ergens anders ter wereld is het wel op een tijdstip dat heel veel mensen kijken..de server gaat hoe dan ook plat :puh: dat is bijna wel zeker :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...