Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!


b4rtsimps0n

Recommended Posts

Wel fijn dat het nu om 6 uur is, hoef ik niet tot 1 uur s'nachts op te blijven voor het goed te zien is.

Ik hoop dat er wat gameplay in komt en niet dat ze alleen laten zien hoe de graphics zijn.

Helemaal mee eens! Alleen ben ik vorige keer niet opgebleven maar heb ik t de volgende dag bekeken. Nu kan ik tenminste de platte server mee maken ^_^

En natuurlijk na een uurtje ofzo de geweldige trailer bekijken :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    20

  • IV trailer

    14

  • Mister.X

    12

  • Pennywise The Clown

    7

Meer info over de trailer, en er komt vanaf maandag a.s. nieuwe info en beelden binnen tot de release van de nieuwe trailer op yahoo! Zie:

"GRAND THEFT AUTO IV TRAILER PREMIERES EXCLUSIVELY ON YAHOO!

Rockstar Games and Yahoo! Games will launch the world-premiere trailer for Grand Theft Auto IV in high-definition. As the first official full trailer release for the game, fans get an exclusive peek at action-packed game footage from Grand Theft Auto IV. Leading up to the trailer premiere, Yahoo! will celebrate Grand Theft Auto IV with special content including an interview with the creators behind one of the most popular video games of all time and exclusive screenshots from the forthcoming game.

Grand Theft Auto IV trailer premieres on June 28, 2007 at 12 p.m. EST. Get exclusive Grand Theft Auto IV content all week beginning on June 22, 2007."

Dat bovenste betekent niet dat hij alleen op yahoo te kijken is, ook al lijkt dat zo :puh: hij zal ook gewoon op de rockstar site staan tegelijkertijd en op meerdere andere bronnen als het goed is!

zie yahoo: http://grandtheftauto.yahoo.com/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in de trailer te kunnen zien:

- Wat meer over personage's te weten komen

- Opnieuw verschillende auto's ontdekken

- Niet alleen de drukke stad, maar ook de wat armere gedeelte's zien

- Niet meer zo'n 'flitsbeelden' van een halve seconde per beeld ^_^

- Verschillende weersomstandigheden

- ...

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan proefwerkweek, maar ik ga dan toch nog tot in de nacht leren dus dan kan ik wel even kijken. :D

Noem jij 6 uur 's middags nacht? Ik namelijk niet. Ik neem tenminste aan dat je gewoon ergens woont waar +1 GMT geldt, en niet in Oost-Amerika (EDT ofzo).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan proefwerkweek, maar ik ga dan toch nog tot in de nacht leren dus dan kan ik wel even kijken. :D

Noem jij 6 uur 's middags nacht? Ik namelijk niet. Ik neem tenminste aan dat je gewoon ergens woont waar +1 GMT geldt, en niet in Oost-Amerika (EDT ofzo).

Hij komt toch weer om 12 uur of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan proefwerkweek, maar ik ga dan toch nog tot in de nacht leren dus dan kan ik wel even kijken. :D

Noem jij 6 uur 's middags nacht? Ik namelijk niet. Ik neem tenminste aan dat je gewoon ergens woont waar +1 GMT geldt, en niet in Oost-Amerika (EDT ofzo).

Uhm 12 uur 's nachts (EST) is 7 uur 's morgens bij ons...

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, hij komt om 12 uur 's middags in Amerika, 5 uur 's middags in Engeland, en hier dus 6 uur 's avonds..lees is een keertje en neem het nou maar aan :duh:

>>> Door Dutchy3010: Iets meer respect naar andere is wel gewenst op dit forum. Bij voorbaat dank.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, hij komt om 12 uur 's middags in Amerika, 5 uur 's middags in Engeland, en hier dus 6 uur 's avonds..lees is een keertje en neem het nou maar aan :duh:

>>> Door Dutchy3010: Iets meer respect naar andere is wel gewenst op dit forum. Bij voorbaat dank.<<<

12 uur P.M is toch 0:00?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...