Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!

Recommended Posts

• Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

20

• IV trailer

14

• Mister.X

12

• Pennywise The Clown

7

Geplaatst:

Ik ben nu ook al een tijdje aan het wachten, al vanaf vanmiddag. Er is nu nog steeds niets ge update. Ik denk dat het nog wel eens heel laat kan worden vanavond :zz: maja aan de andere kant verwacht ik er eigenlijk ook niet zo heel van.

@ paar mensen, de aarde draait rechtsom. Dus wij lopen voor op Amerika qua tijd.

Geplaatst:

Ik plas bijna in mijn broek van de spanning, of zou dat door mijn incontinentie probelemen komen. Haha, nah gein, maar ik ben ontzettend benieuwd naar de nieuwe info! :-)

Geplaatst:

nog 2 dagen :D

Kan echt niet meer wachten. maar hoelaat komt ie nou... 0.00 of 18.00?

Geplaatst:

Er kwam toch nieuwe informatie vrij vanaf gister waarom weten we nog niks en jaa waneer komt de trailer online dan 6 uur 12 uur ik hoor van alles maar wie ken ff duidelijk zijn??

Geplaatst:

waneer komt de nieuwe info dan tohc ook een van deze dagen ??

of is het niet bekend waneer ?

Geplaatst:

Er is weer een nieuw artikel geplaatst op de yahoo site. Deze keer gaat het over de dingen die er tot nu toe bekend zijn over GTA-IV. Er staan volgens mij geen nieuwe dingen bij, maar het is zeker handig om op deze manier even je geheugen op te frissen: What We Know So Far.

Later vandaag zal er een interview met Dan Houser geplaatst worden. Ik verwacht dat hierbij nieuwe informatie verteld gaat worden. :tu:

Geplaatst:

ik zit al helemaal te :eten: voor de nieuwe trailer!

Ik verwacht datie langer is en meer info geeft als de vorige.

Maar ja dat hopen wel meer mensen :schater:

Iedereval ben benieuwd naar morgen

GRoetjes!

Gta ON TOUR!!

Geplaatst:

Ja ik vraag me echt af hoe GTA IV er uitgaat zien. In de eerste trailer zagen we al wat maar hopelijk is er in de nieuwe trailer wat meer van het nieuwe Liberty City te zien. :tu:

Nog maar 1 dag. :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

waaaaaaaaaaaaaaah :cab: dat interview moet dan niet veel later worden. want om half zes ofzo moet ik weg en ik wil het wel heel graag zien. :eten:

EDIT: die mensen zijn me gewoon verplicht om een tijd op te geven voor het interview want nu twijfel ik of ik het wel te zien krijg.

EDIT2: ik heb effe uitgezocht met windows tijd en zag dat het in de US 6uur vroeger is. dan is het daar dus nog maar 10uur S'ochtens en dat is dus nog veels te vroeg helaas lijkt me

EDIT3: als ze het interview in amerika om zes uur S'avonds pas laten zien is dat dus voor ons 12uur S'nachts helaas. het is namelijk Amerikaanse tijd plus 6 om op onze tijd uit te komen.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
waaaaaaaaaaaaaaah :cab: dat interview moet dan niet veel later worden. want om half zes ofzo moet ik weg en ik wil het wel heel graag zien. :eten:

EDIT: die mensen zijn me gewoon verplicht om een tijd op te geven want nu twijfel ik of ik het wel te zien krijg.

EDIT2: ik heb effe uitgezocht met windows tijd en zag dat het in de US 6uur vroeger is. dan is het daar dus nog maar 10uur S'ochtens en dat is dus nog veels te vroeg helaas lijkt me

EDIT3: als ze hem in amerika om zes uur S'avonds pas laten zien is dat dus voor ons 12uur S'nachts helaas. het is namelijk Amerikaanse tijd plus 6 om op onze tijd uit te komen.

nee ik had die 6 uur eral bij getelt, want daar komt hij 12 uur 's middags uit ^_^ UK 5 uur 's middags, daar is het 1 uur vroeger dan hier.

en de countdown van de 2e trailer staat op gta4.net

Geplaatst: (bewerkt)

jij leest me verkeert ik bedoel het interview niet de trailer.

EDIT ik heb het maar even onderstreept en ik kan geen dubbelle punt meer zetten leestekens op mijn toetsenbord van slag

EDIT2 blijbaar alleen vanslag op deze site met word werkt ie nog goed :?

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
jij leest me verkeert ik bedoel het interview niet de trailer.

EDIT ik heb het maar even onderstreept en ik kan geen dubbelle punt meer zetten leestekens op mijn toetsenbord van slag

EDIT2 blijbaar alleen vanslag op deze site met word werkt ie nog goed :?

oh ok.. zou die dan om 6 uur 's avonds uitkomen? :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...