Jump to content

Toetsenbord doet het niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een PC hier staan met Windows XP Pro. Daarbij zit een toetsenbord; Logitech Internet Keyboard Y-ST39..als ik hem in de PS/2 aansluiting doet reageert hij niet en als ik hem via de USB doe, reageert hij ook nergens op. Hoe kan ik dit verhelpen, want het is erg irritant om zonder toetsenbord aan de slag te kunnen. Ik had ook nog een ander toetsenbord via de USB aangesloten, toen herkende Windows het apparaat niet (Vast omdat ik geen drivers had geinstalleerd) en als ik hem dan via de PS/2 weer aan sloot dan reageerde hij nergens op..wat is er fout?

*Graag sirieuze antwoorden!*

Bewerkt: door -Niels-
Geplaatst:
Ik heb een PC hier staan met Windows XP Pro. Daarbij zit een toetsenbord; Logitech Internet Keyboard Y-ST39..als ik hem in de PS/2 aansluiting doet reageert hij niet en als ik hem via de USB doe, reageert hij ook nergens op. Hoe kan ik dit verhelpen, want het is erg irritant om zonder toetsenbord aan de slag te kunnen. Ik had ook nog een ander toetsenbord via de USB aangesloten, toen herkende Windows het apparaat niet (Vast omdat ik geen drivers had geinstalleerd) en als ik hem dan via de PS/2 weer aan sloot dan reageerde hij nergens op..wat is er fout?

je moet als je em weer in het PS/2 slot doet als de computer aanstaat de computer eerst opnieuw opstarten en als het goed is doet het toetsenbord het dan weer :dans: zo niet moet je mischien handmatig de drivers instaleren

Geplaatst:

je moet als je em weer in het PS/2 slot doet als de computer aanstaat de computer eerst opnieuw opstarten en als het goed is doet het toetsenbord het dan weer :dans: zo niet moet je mischien handmatig de drivers instaleren

De drivers krijg ik morgen, is al een oud toetsenbord..op Logitech.nl zijn ze niet meer te downloaden en die andere oplossing werkt niet.

Geplaatst:

De drivers krijg ik morgen, is al een oud toetsenbord..op Logitech.nl zijn ze niet meer te downloaden en die andere oplossing werkt niet.

Voor een Toetsenbord en muis heb je geen drivers nodig.

Als je een toetsenbord in de USB aansluiting doet, moet USB Legacy support wel aan staan.

Als je hem in de PS2 poort doet (de paarse) moet de pc eerst uit staan.

Geplaatst:

Als je een toetsenbord in de USB aansluiting doet, moet USB Legacy support wel aan staan.

Eerste keer dat ik dat hoor, een toetsenbord of muis zonder drivers?

Wel degelijk hebben sommige toetsenborden en muizen een driver nodig, en ik heb er 1 in mijn bezit.

En je kan hoog of laag springen, maar het is zo.

Dingen verzinnen die niet waar zijn heeft weinig nut.

Hier bij een screen van de driver die zorgt dat het toetsenbord optimaal werkt en de muis optimaal werkt.

driverqj5.jpg

http://img509.imageshack.us/img509/539/driverqj5.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Eerste keer dat ik dat hoor, een toetsenbord of muis zonder drivers?

Wel degelijk hebben sommige toetsenborden en muizen een driver nodig, en ik heb er 1 in mijn bezit.

En je kan hoog of laag springen, maar het is zo.

Dingen verzinnen die niet waar zijn heeft weinig nut.

Hier bij een screen van de driver die zorgt dat het toetsenbord optimaal werkt en de muis optimaal werkt.

driverqj5.jpg

http://img509.imageshack.us/img509/539/driverqj5.jpg

Als je Os geen goede drivers heeft voor je (standard) muis/toetenbord, heb je wel een heel slecht OS.

edit: tekst stond verkeerd.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...