Jump to content

Sam Side's

Recommended Posts

Geplaatst:

Owkeej

Ik zat dus ff vanmiddag zo te spelen...

ik denk, ik ga naar Area 69..

Dus ik kom daar aangevolgen BOem dood :puh: sam side's

nu ben ik er later achter gekomen dat als je bazooka op de sam side's schiet gaan ze kapot.. nu heb ik dat bij alle 4 gedaan, ff straaljager gejat :puh:

dus kortom je kan dus die vliegtuigen jatten ;) als je de SS [sam side's] kapot maakt..!

als die al bekent was hier bij sorry :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

was denk ik (toch bij mij) al bekend

maar je moet trouwens maar een sam side kapot schiete om die straaljager te jatten

sorry iets te laat

Bewerkt: door Grove_Street_Gang_Member
Geplaatst:

waar staat die straaljager dan en kan je die ook wel pakken als je nog niet in san fiero en las venturas bent ? heb geen memory card dus ik heb geen zin om alweer voor de 15e keer missie's te doen

Geplaatst:
waar staat die straaljager dan en kan je die ook wel pakken als je nog niet in san fiero en las venturas bent ? heb geen memory card dus ik heb geen zin om alweer voor de 15e keer missie's te doen

Neej dan is het vrijwel onmogelijk om daar te komen , in principe kan het maar dan moet je bij area 69 zien te komen daar staan ze . en aangezien je niet buiten los santos mag komen gaat dat heel moeilijk worden

Geplaatst:

Neej dan is het vrijwel onmogelijk om daar te komen , in principe kan het maar dan moet je bij area 69 zien te komen daar staan ze . en aangezien je niet buiten los santos mag komen gaat dat heel moeilijk worden

ja weet ik maar nu cheat ik er toch op los omdat ik nog geen memory card heb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...