Muay Thai Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Ik ben een tijdje bezig geweest om een nieuwe signature en een Avatar te maken en ik vind ze allebei zeer goed gelukt! Hier de Avatar : En hier de Signature : Rates en Comments zijn welkom! Bewerkt: 12 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Avatar: Ziet er goed uit. klein mar fijn Sig: Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 10 Kleur: 8 Render: 9 Plaatsing: 10 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8 Border: 9,5 Stijl: 9 Dikte: 10 Kleur: 9,5 Stijl: 9 Verdeling: 10 Achtergrond: 9 Effecten: 8 Overige: 9 Bonuspunten: 10 Commentaar: Zie er goed uit. een beetje effect gebruikt dat vind ik ook goed. Sommige hebben er gewoon te veel in zitten! Ook mooi gemaakt met de nieuwe atwork van IV TOTAAL: 9,125 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Omfg, werd wel is tijd dat er een goed IV sig werd gemaakt! Ik vind deze heel mooi en heb er niet veel op aan te merken. Ik weet niet waar je de stock vandaan hebt gehaald, maar je hebt hem heel mooi ingeblend. Je hebt goede effecten eromheen gedaan... De text is wel wat minder, als ik jou was had ik de text gewoon ergeens een beetje in een hoekje verstopt zegmaar, zodat het de sig iig niet meer kan verpesten . Verder niet zo veel over te zeggen... 90% - Ik snap niet waarom je deze sig niet al meteen gebruikt Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dankje voor je fantastiche rate maat Alleen ik kan mijn Avatar niet gebruiken omdat deze te groot is kan iemand de KB kleiner maken zonder dat er dode pixels in komen? En nog meer rates zijn welkom! Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dankje voor je fantastiche rate maat Alleen ik kan mijn Avatar niet gebruiken omdat deze te groot is kan iemand de KB kleiner maken zonder dat er dode pixels in komen? En nog meer rates zijn welkom! Dat kan je het best aan Arjen of Lantyz vragen! Reageren
Rivel Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Een beetje simpel, maa rwel geslaagd. Mooie design. Goed font. Leuke effecten, en orgineel! Wel wat klein! 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.