King Room Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Design Size design: max. 500x500 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo spoedig mogelijk. Opmerking: Het hoeft niet persé een poster ofzoiets maar mag ook een signature. Dus alles mag. Mijn inzending komt naar die van de tegenstander.
Muay Thai Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Ja! ik wil! Ik lever hem binnen deze week in of eerder! Bewerkt: 12 juni 2007 door Muay Thai
King Room Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Oke Muay Thai, ik zie vanzelf wel als de inzending eris.
Muay Thai Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Hier is ie dan en hoop dat er eerlijk wordt gestemd :
King Room Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Starten maar! Muay Thai: King Room: Stemmen tot/met 15 Juni
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Mij stem gaat naar :King room Muay thai: ik vind jou achtergrond wazig hij is te veel bewerkt! voortaan iets minder doen. Verder ziet hij er goed uit! King room: hij ziet er goed uit de effecten zijn goed gelukt. De kleur is mooi en de render is er goed bijgezet! Ga zo door!
Eros Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Muay Thai, jou signature ziet er wel mooi uit, maar het lijkt gewoon een stock, waar je een paar simpele effectjes op hebt toegepast. De tekst vind ik ook niet echt passen. De rand past wel bij dit soort signatures. Maar dat verandert nog niet dat ik voor King Room stem, ik vind zijn design veel mooier, en het lijkt ook of daar meer aan is gedaan.
Muay Thai Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Mij stem gaat naar :King roomMuay thai: ik vind jou achtergrond wazig hij is te veel bewerkt! voortaan iets minder doen. Verder ziet hij er goed uit! King room: hij ziet er goed uit de effecten zijn goed gelukt. De kleur is mooi en de render is er goed bijgezet! Ga zo door! Ik begrijp iets niet je zegt '' achtergrond is wazig hij is TE veel bewerkt '' en dan staat er ook nog van dat het een stock is dus ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Je kraamt nogal onzin uit. Bewerkt: 14 juni 2007 door Muay Thai
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Mij stem gaat naar :King roomMuay thai: ik vind jou achtergrond wazig hij is te veel bewerkt! voortaan iets minder doen. Verder ziet hij er goed uit! King room: hij ziet er goed uit de effecten zijn goed gelukt. De kleur is mooi en de render is er goed bijgezet! Ga zo door! Ik begrijp iets niet je zegt '' achtergrond is wazig hij is TE veel bewerkt '' en dan staat er ook nog van dat het een stock is dus ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Je kraamt nogal onzin uit. oftewel je snapt me niet! De achtergrond is wazig... en dacht dat hij zo bewerkt is! Hoe wil je dat anders doen, kerol!
profile Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Moeilijk te kiezen hoor. De sig van Muay Thai is erg mooi en heeft een leuke render die goed bij het onderwerp past. Bij die van King Room is de render iets lichter maar ook mooier. Eerlijk gezegd vind ik de sig van Muay Thai iets te donker. Toch zie ik iets in de sig van King Room waar ik niet echt onder de indruk van ben. En dat zijn die lampjes.Er zitten daar wat lijnen in. Die vind ik niet zo mooi passen bij zijn sig. Mijn stem gaat naar King Room. Het kiezen was erg moeilijk.Want veel verschil was er niet. Ik bedoel dan van punten.Maar toch vond ik de sig van king room mooier. proficiat !!!
RonaldVC Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Battle afgelopen, winnaar King Room! King Room, 1 punt voor jou erbij waarmee je op drie punten komt in de ranking. Ranking updated en topic closed.
Recommended Posts