Verrity Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Door: Anton Hier worden alle feiten die over Splinter Cell 5 gepost. Gelieve niet te posten aangezien het ook niet nodig is... Enige feiten die je kwijt moet wil ik graag over --->PB<--- zodat ik de 1ste post weer kan updaten. Ook even voor de duidelijkheid: Die lieve Dutchy3010 heeft mij toestemming gegeven om te dubbelposten dankje Onze Crew bestaat uit: Administrator GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Anton Sidekick & Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Nick Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Joel Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Rick Wil je erbij? Ik hoor het via -->PB<-- je ondergaat een test. uiteindelijk is de GTAFSCC Admin degene die bepaald of je erin mag.. Al deze medewerkers posten via de accountnaam Verrity. Waarom? Daarom! Nieuwe medewerkers mogen wel gewoon posten (Omdat je niet dicht bij onze kring zit en we jou het wachtwoord niet toevertrouwen ) NA de goedkeuring van de GTAFSCC Admin Vragen? -->PB<-- M.v.G Anton Feitjes: - Splinter Cell Conviction gaat alleen uitkomen voor XBOX 360. - De leeftijdsrating staat nu op 18+ - Het is mogelijk kasten te verschuiven voor deuren om de mensen die naar je op zoek zijn ervan te weerhouden. - Het spel bestaat uit 60 chapters & 3 delen. - Iedere chapter duurt (als je het foutloos doet) 15 minuten. - In chapter 1 zie je hoe Sam in conflict raakt met de NSA (wist je al vanaf het eind van SCDA). - In chapter 2 moet Sam vluchten voor iedereen die hem op de hielen zit (langste chapter). - In chapter 3 neemt Sam wraak op degene die op hem uit waren. - De releasedatum is nog niet helemaal zeker, het kan ook zo zijn dat SC 5 het daglicht pas in 2008 ziet. Tot die tijd doet GTA IV dan wel het meeste werk Bron: PU & insidegamer.nl (Updates are pending) GTAForum.nl Splinter Cell Crew. Bewerkt: 27 juni 2007 door Verrity Reageren
Verrity Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Door: Nick En we hebben de trailer!!!!!! Voor HD (laadtijd 4 minuten): Splinter Cell 5 HD Trailer Voor gewoon (Laadtijd 3 minuten): Splinter Cell 5 Trailer (Normaal) Ik heb de tijden gewoon geschat Het kan zo zijn dat je Windows Media Player nodig hebt, of anders Apple Quicktime. Moet je even zelf uitzoeken Je krijgt eerst een advertentie van 10 seconden Als ze er niet doen hoor ik het via PB niet posten! Gelieve ook niet te posten met: "O, wat issie mooi!! " Dat heeft niks toe te voegen aan het topic. Als iedereen dat zou doen duurt het een uur voordat je de bepaalde info heb gevonden. De beschrijving van de HD Trailer. (Zoals Joriz ook deed bij GTA IV) wordt zo snel mogelijk upgeload. M.v.g GTAForum.nl Splinter Cell Crew. Bewerkt: 15 juni 2007 door Verrity Reageren
Verrity Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Door: Nick, Anton En het verslag van de trailer is binnen Vele dank aan Nick (In RL mijn beste vriend en medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew) 00:00 t/m 00:10 - Het Ubisoft logo komt voorbij flitsen. 00:11 t/m 00:20 - Er wordt gepand boven een groot gebied. De sfeer is grauw. 00:21 t/m 00:30 - Er wordt redelijk snel ingezoomd langs een parkeerterein door een klein marktstraatje. Dan zie je Sam in gevecht met een paar agenten met kogelvrije vesten aan. Let op de zeer soepele manier van vechten dat nog nooit in Splinter Cell is geintroduceerd. 00:31 t/m 00:40 - Het gevecht gaat door. Dan zie je 3 bewusteloze agenten, Sam lijkt iets op te pakken wat lijkt op een staaf, het kan ook een pistool zijn. Dan zie je 2 agenten die bij een pantserwagen staan. 00:41 t/m 00:50 - Er wordt gepand langs een smal straatje. Dan zie je een hotdogkraampje en even later een soort winkel.. 00:51 t/m 01:00 - Je ziet een man bij een hotdogkraampje staan. Sam lijkt er met een M4 (of zo) op het kraampje te schieten daardoor deze ontploft. Hij lijkt te kijken naar een wegrennende man en zet vervolgens de achtervolging in. 01:00 t/m 01:10 - Je bent opeens weer terug bij het hotdogkraampje, Je ziet Sam door een steegje lopen en hij gooit iets neer wat op een Wall Mine lijkt. Sam loopt weg en een agent komt op de mine af. God mag weten wat er daarna gebeurt Sam loopt dan langs een soort snackbar. Naar een deur waar in ieder geval Caution! op staat. op een geel plakkaat. De geluiden van de mine zijn nog hoorbaar. 01:11 t/m 01:20 - Er loopt een agent langs de snackbar en je ziet dan Sam weer eens in conflict met andere agenten. Hij lijkt een tafel op te pakken en naar de mannen toe te gooien. Het vindt plaatst in de snackbar waar Sam eers ook langs liep. Je kunt duidelijk zien dat Sam alle mogelijke middelen gebruikt. 01:21 t/m 01:30 - Sam loopt rustig door het park, je ziet ook een helicopter vliegen... Sam krijgt dan opeens een agent in de smiezen. Dan wordt er langs een aantal standbeelden gepand.. 01:31 t/m 01:40 - Je ziet dan Sam bij een soort monument kijken. Let op zijn behaarde hoofd.. Maar de uitdrukking is nog steeds hetzelfde. 01:42 t/m 01:51 - Er wordt langs Sam's lichaam gepand en dan verschijnt het logo van het spel. Einde Trailer. Bewerkt: 15 juni 2007 door Verrity Reageren
Verrity Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Door: Anton Dan heb ik voor jullie de presentatie van Splinter Cell Conviction. Het filmpje is van Gamereactor. Het zijn twee delen van YouTube genomen: Deel 1 05:50 Deel 2 05:52 De vertaling wordt door Nick gedaan en waarschijnlijk morgen al geupload... of vanavond met wat geluk... Houden jullie er rekening mee dat er tussen Maandag t/m Donderdag (18 t/m 22 Juni) niets wordt upgeload door enige van onze leden omdat de Admin op kamp is en niks door de goedkeuring kan gaan... M.v.g. GTAForum.nl Splinter Cell Crew. Bewerkt: 15 juni 2007 door Verrity Reageren
Verrity Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Door: Nick Op het verzoek van Anton heb ik deel 1 upgeload van de presentatie met Gamereactor. We hebben dit gedaan omdat sommige mensen geen Engels kunnen dus moeten we het maar gewoon in het Hollands zetten De tekst wordt vergroot zodat je het makelijker kan lezen. Deel 2 wordt later upgeload.. Bengt Lemne: Welkom op Gamereactor TV! We zijn in Parijs om alle nieuwste titels van Ubisoft te bezichtigen. Check it out! Raphael Parent: Ja ik ben harstikke opgewonden het is helemaal nieuw voor me, en ik kan niet wachten om het je te laten zien. Och, je weet wel. Hier komt 'ie. Oke....dusse.....Dit is dus niet eerder gebouwd, het is een pre-offer en we gooien alle mogelijkheden bij elkaar zodat jullie kunnen zien waar we precies mee bezig zijn. Dusse..... Het doel van deze missie is om van een ondergrondse bunker onder het Washington Park naar...... (Er wordt iets in het Frans gezegt) Mijn excuses. Dus het doel is om van de ondergrondse bunker naar de server room te gaan om alle soorten informatie die vertellen of Sam daar uberhaupt was te wissen. Dusse.... We beginnen hier. Nu dit is de nieuwe "Sam Fisher" met een baard en nog steeds hetzelfde karakter. Je kan natuurlijk nog steeds onder bureau's jezelf verbergen, je kan nog steeds al die kleine dingetjes die je in voorgaande delen ook kon. Verbergen, iemand vastpakken en K.O. slaan en je weet wel... makkelijk van hem af te komen.. Dat zit er dus nog steeds in! We hebben een geheel vernieuwd vechtsysteem erin gedaan maar het is nog niet af dus ik kan hem alleen nog maar K.O. slaan. Dus je kan alles oppakken in het desbetreffende level en het ook overal weggooien..... naar bewakers gooien..... Ze op de grond gooien... Het is dus een hele nieuwe manier van spelen... Ja kan van alles gooien naar voorwerpen bijvoorbeeld deze palen ze zullen bewegen of breken.. Het is een hele dynamische omgeving want je kan alles gebruiken. en zodoende inproviseren... en dus alles gebruiken dat er om je heen ligt. Oke, dus zoals je kan zien kan Sam nog steeds (onverstaanbaar wordt aan gewerkt ) dat hem die superspion maken die hij was. Alleen nu kan hij niet gewoon een gebied binnengaan en gewoon roekeloos mensen neerslaan. Zijn missies gaan ook niet meer over gewoon een bepaald gebied te infiltreren. Het gaat ook niet meer over licht en donker... Want het is daglicht in Washington Park, en hij moet dus zijn omgeving gebruiken om zijn doelstellingen te halen! Dusse.... we zijn nu in Washington Park en er lopen hier veel bewakers rond. Dus wat ik ga doen is om van die bewaker af te komen, nu die bewaker daarzo. Hij heeft een bepaald bewakingsgebied waar hij niet uit mag gaan. Ik ga zijn aandacht trekken zodat hij me komt volgen. Kom hier! Kom hier! lief klein bewakertje Zoals je kan zien zie je dat de detectiemeter zegt dat ik gezien ben, en dat hij me gaat volgen totdat ik hem uitschakel ofdat hij me voor een lange tijd niet ziet. Dus ik breng hem naar een gebied waar niemand ons kan zien en dan sla ik hem tegen de grond. Dus als ik van een bewaker af wil komen moet ik ervoor zorgen dat andere ons niet zien anders komen de maatjes van de bewaker mij even opzoeken en dat kan vervelend worden.... (Onverstaanbaars wordt aan gewerkt ) Dus dat is het hele idee wat erachter zit.. Als je nou een persoon naar je toe kan lokken.. Of daar even korte metten mee te maken... Maar in sommige gevallen zoals die bewaker die niet beweegt dus deze kan ik niet naar mij toe lokken.... Dus wat ik ga doen is een afleiding regelen zodat hij naar een nieuwe plek toegaat.. zodat ik erlangs kan en hij mij totaal over het hoofd ziet... Dus hier is een Gids die een verhaal loopt te vertellen hoe mooi Washington Park is, en meer. En wat ik dus ga doen is iets van haar stelen. We hebben een speciaal systeem dat de gids doorkrijgt dat er iets van haar gestolen is. Dus ze zal erop reageren en dan krijgen we wat commotie en oeps! Daar komt de bewaker al... Dusse.... Ik heb dat ding kapot gemaakt. Die agent gaat kijken wat er aan de hand is. Dus ik kan er dus ongezien voorbij.. De bewaker is achter mij.. Einde van deel 1. Deel 2 wordt zo snel mogelijk upgeload.. M.v.g. Nick Door Rick : Helaas niet mogelijk te achterhalen wat ze zeggen. Onze excuses. Door Nick : De tekst is in de vergroting (zoals beloofd) gezet. Het duurde even want ik had een comp-probleem. Bewerkt: 16 juni 2007 door Verrity Reageren
Verrity Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Door: Anton Wegens afwezigheid van de medewerkers: Nick & Rick t/m Donderdag de 22e zal ik voor ze moeten invallen.... Medewerker Joel werkt niet aan dergelijke zaken en is er vooral om informatie te verzamelen. We waren gebleven bij: De bewaker is achter mij.. (Je hoort slecht verstaanbaar gepraat op een politieradio wordt aan gewerkt ) Je bedoelt de bewakers? Nee, de toeristen zullen paniekeren om ze afgeleid te houden, want Sam heeft de mogelijkheid om gewoon zonder al te veel gezien te worden voorbij te gaan.... Hij is gewoon die gozer met een capuchon op zijn hoofd zodat hij niet wordt opgemerkt. Hij pakte gewoon dat ding liet het vallen. En nu heeft iedereen iets van: "Heh? Wat gebeurt er?". En daar liep ik dus gewoon voorbij... Wat we nu moeten doen is onopgemerkt door dit gebied heen sluipen. Dus ik ga gewoon de menigte gebruiken om niet optevallen. Maar we hebben er een speciaal systeem in gestopt dat volgen wordt opgemerkt door de persoon die je volgt. Dus ik kan mezelf gewoon bij hun gesprekken voegen hun discussies overhoren over bijvoorbeeld de wedstrijd van gisteravond.... En als ik daar te lang blijven krijgen ze argwaan en ik moet ik dus ergens anders naartoe. Dus ik schommel letterlijk van mens naar mens. het is een soort van "Frogger gameplay" Ieder mens is een veilige dekmantel. Dus als ik gewoon doe als hun ben ik veilig en ben ik ook "Stealthy" bezig. Ik ben dus gewoon verborgen! Dus het gaat niet meer om Donker & Licht maar om plekken te zoeken waar je niet opvalt, het gaat er dus helemaal om op gewoon niet op te vallen! Nu zijn we dus aangekomen bij een moment dat Sam dat gebouw in moet maar dat niet kan omdat er een bewaker patrouileert, wat ik dus ga doen is een afleiding creeren, een soort chaos veroorzaken. Dus de bewakers gaan kijken wat er aan de hand is! Ik pak dus een geweer en schiet gewoon op die tank met propaangas. Dus wat je kan zien is dat de bewaker meteen gaat kijken wat er aan de hand is.... Dus ik loop zo gewoon onopvallend naar de server room. En wat dus zo leuk is aan dit spel je kan helemaal inproviseren. Wat ga je doen? Hoe ga je het doen? Als je maar op je bestemming komt... Kijk ik kon bijvoorbeeld ook van die kant komen.. De menigte gebruiken... Misschien andere Gadgets die je kan halen op de "zwarte markt". Explosieven ergens neerleggen, een auto opblazen of het autoalarm laten afgaan.. Er zijn zoveel verschillende dingen die ik kan doen. En die gaan we hem dus nog allemaal leren. Het zijn niet de truuks die een agent zou doen maar een voortvluchtige.... We zijn dus zo opgewonden hierover want het moet nog vóór deze kerst uitkomen.. (Er wordt gevraagd hoe de knoppen benut gaan worden.) Nou de X, A en B knop worden gebruik voor speciale acties zoals: Stealthy acties, Normale acties & Aggresieve acties. Je wilt iets aggresief doen wordt het de B knop. iets normaals wordt het de A knop en wil je iets "stealthy" doen wordt het de X knop, We gaan dus ook proberen te mixxen met de knoppen zodat je nóg geavanceerdere technieken kan... Wat we nu gaan doen is een cafetje binnengaan en daar gaan we alles kapot maken dus dat kan leuk worden Oops, waar ben ik waar ben ik! Nou ja zoals ik al zij we zitten nog pas in de vroege fases dus... (Er wordt wat gevraagd waar hij vervolgens antwoord op gaf... De Crew kan helaas niet ervoor zorgen dat jullie de vraag te weten komen aangezien we hem zelf ook niet weten... Het antwoord is daarom ook weggelaten.) Einde Deel 2 Ik hoop dat jullie plezier hebben gehad en veel aan de vertalingen van mij en Nick gehad hebben. M.v.g. Anton Reageren
Verrity Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Door: Anton Feitjes: - De Rating is verlaagt naar 16+ - Het spel is nog in het Alpha Stadium - Het spel wordt vóór kerst 2007 verwacht geen 2008 dus - De knoppen X,A,B worden gebruikt voor bepaalde acties. - Je kunt opgaan in de menigte - Nieuw systeem toegepast: Voorbijgangers merken wanneer jij ze volgt.. - Nieuw systeem toegepast: Je acties zijn niet zoals een Splinter Cell zou doen maar zoals een voortvluchtige zou doen. - Helaas is Splinter Cell Conviction niet meer XBOX 360 Exclusive maar komt deze ook voor de PC uit. (Updates are Pending LET OP!!! DE VOLGENDE UPDATES WORDEN IN DEZE POST GEPOST!!!!) Anton Bewerkt: 27 juni 2007 door Verrity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.