joshoon Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Hey, Ik heb sinds gisteren Windows Media Encoder gedownload, En ik wil een soort Internet Televisietje open zetten, ook een beetje met me cam etc etc, Maar nou zit ik met een probleem. Als ik alles heb geinstalleert, En alles draait... Kan ik wel via Media Player me Stream bekijken, Alleen andere mensen niet, Hoe kan dat? Ligt het aan mij? Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Hey,Ik heb sinds gisteren Windows Media Encoder gedownload, En ik wil een soort Internet Televisietje open zetten, ook een beetje met me cam etc etc, Maar nou zit ik met een probleem. Als ik alles heb geinstalleert, En alles draait... Kan ik wel via Media Player me Stream bekijken, Alleen andere mensen niet, Hoe kan dat? Ligt het aan mij? Vul je wel het juiste IP Adres in als je naar de stream kijkt (127.0.0.1 is altijd de lokale pc, net als localhost, en als het begtint met 10 of 192 is het het lokale netwerk), ook ook moet je het adres naar je pc porten via je modem of router. Reageren
joshoon Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 nee het is me echte IP dat ik gebruik, En ik heb geen router Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 nee het is me echte IP dat ik gebruik,En ik heb geen router Een ADSL (sommige kabelmodems ook) telt ook als router. Reageren
joshoon Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik denk mijne niet, ik heb @home kabelnetwerk, En Ik kan verder ook gewoon servers draaien, Zonder poorten open te doen... dus daar ligt het niet aan :S Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik denk mijne niet, ik heb @home kabelnetwerk,En Ik kan verder ook gewoon servers draaien, Zonder poorten open te doen... dus daar ligt het niet aan :S Dan blokkeert je firewall het mischien? Reageren
joshoon Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Omg, ja het was Firewall Had ik nog nie aan gedacht... mensen kunnen nu wel kijken. Bedankt! Reageren
Timb0 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Omg, ja het was FirewallHad ik nog nie aan gedacht... mensen kunnen nu wel kijken. Bedankt! Hou er rekening mee dat de meeste mensen maar een ADSL lijn hebben van 1MB UP. Dat betekend er maar 2 a 3 mensen naar kunnen kijken.. Zelf stream ik ook maar dan naar een server.. die heeft een 1GB kaart erin met een 155MB up lijn. Kijk als je verder erin gaat om een server in een datacenter of bij een vriend die een goede up-line heeft te plaatsen. Greetz, Tim Reageren
ifc3 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Omg, ja het was FirewallHad ik nog nie aan gedacht... mensen kunnen nu wel kijken. Bedankt! Hou er rekening mee dat de meeste mensen maar een ADSL lijn hebben van 1MB UP. Dat betekend er maar 2 a 3 mensen naar kunnen kijken.. Zelf stream ik ook maar dan naar een server.. die heeft een 1GB kaart erin met een 155MB up lijn. Kijk als je verder erin gaat om een server in een datacenter of bij een vriend die een goede up-line heeft te plaatsen. Greetz, Tim Dat kost mogelijk geld, en dat heeft niet iedereen er voor over. Reageren
Timb0 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Omg, ja het was FirewallHad ik nog nie aan gedacht... mensen kunnen nu wel kijken. Bedankt! Hou er rekening mee dat de meeste mensen maar een ADSL lijn hebben van 1MB UP. Dat betekend er maar 2 a 3 mensen naar kunnen kijken.. Zelf stream ik ook maar dan naar een server.. die heeft een 1GB kaart erin met een 155MB up lijn. Kijk als je verder erin gaat om een server in een datacenter of bij een vriend die een goede up-line heeft te plaatsen. Greetz, Tim Dat kost mogelijk geld, en dat heeft niet iedereen er voor over. Achja.. ik heb geluk gehad dat een goede vriend van mij bij een hogeschool werkt en daar servers mag neerzetten Reageren
joshoon Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Kun je mischien ook 1 voor mij regellen hehe Want ik heb het geld er idd ook nie voor over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.