Jump to content

Computer, welke onderdelen moet ik hebben?


White Gold

Recommended Posts

Kijk eens wat ik gevonden heb:

naamloosku3.jpg

Voor de €868 heb je em thuis staan.

Hier heb je trouwens ook een link naar het type PC.

Je zal ergens anders vast wel zo'n zelfuitgezocht systeem voor minder geld bij een website kunnen krijgen, maar naar mijn mening is dit beter. Ikzelf heb het gewoon niet echt zo op die kastjes die je er dan omheen krijgt.

En voor het geval dat iemand (icf3) weer laat zien hoe erg je hier afgezet wordt met een vergelijking: dit systeem heeft een 400W kwaliteitsvoeding (bij dell rekenen ze altijd op 3/4e van de maximale output), NVIDIA® MCP 61 Chipset, Geïntegreerde 7.1-kanaals audio en plaats voor een 2e harde schijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens wat ik gevonden heb:

naamloosku3.jpg

Voor de €868 heb je em thuis staan.

Hier heb je trouwens ook een link naar het type PC.

Je zal ergens anders vast wel zo'n zelfuitgezocht systeem voor minder geld bij een website kunnen krijgen, maar naar mijn mening is dit beter. Ikzelf heb het gewoon niet echt zo op die kastjes die je er dan omheen krijgt.

En voor het geval dat iemand (icf3) weer laat zien hoe erg je hier afgezet wordt met een vergelijking: dit systeem heeft een 400W kwaliteitsvoeding (bij dell rekenen ze altijd op 3/4e van de maximale output), NVIDIA® MCP 61 Chipset, Geïntegreerde 7.1-kanaals audio en plaats voor een 2e harde schijf.

Voor 6,20 euro heb je de pc die ik noemde ook THUIS STAAN!

en een nVidia MCP61 is een Geforce6100-nForce 405, een oud chipset dus.

En in die ik noemde is plaats voor 6 hardeschijven, die ik noemde zit ook een goede voeding in en die heeft ook 7.1 kanaals hd audio en met het geld dat je bespaard, kun je een jaar later nog een leuke upgrade doen.

Bovendien zit op die pc die ik samenstelde 2 jaar garantie (en MSI geeft 3 jaar garantie op hun mobo's, Samsung 5j aar op hun harddisks).

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal, ik ben van plan om van de zomer een PC of een 360 of PS3 te kopen, maar eerst natuurlijk grondig onderzoek, ...

[...]

...links of zonder links maakt ook niet uit. Ik laat het in ieder geval daar in elkaar zetten 50,- en rembours afleveren 25,- dit moet ook meegerekend worden bij de prijs.

Bij voorbaat dank!

Greetz, WG.

laat me dit even op een rijtje zetten: 700 euro is je budget. 75 daarvan gaat verloren aan jouw luiheid (no offence).

Dus jij wil voor 625 een pc die over 4 jaar nog steeds de next-gen spellen van dan soepel kan spelen?? Dat is dus niet mogelijk, om het maar zachtjes te zeggen. Ik zie dat mensen hierboven kant-en-klaar systemen aanraden, maar als je over 4 jaar nog steeds daarmee denkt te kunnen gamen.. Een pc moet je trouwens upgraden door de tijd heen, je kan niet denken dat hij voor de aankomende paar jaar al helemaal klaar is voor alle games.

Conclusie: of je moet je budget bijstellen naar ongeveer 800, of je moet je eisen bijstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog even een snel vraagje (ook over een nieuwe PC)

Waar heb ik meer aan:

- Een normale 500GB harde schijf

- 2x 250GB in RAID 0

Ik had ook ergens gelezen dat je met die 2e optie maar 250 GB opslag hebt, omdat dat RAID gedoe alles op beide schijven kopieërd. Is dit waar?

Sorry, verkeerde topic

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...