Jump to content

''Driehoeken'' door het beeld!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Ik heb zaterdag een nieuwe video kaart gekocht, En nu wil ik Gta Sa spelen krijg ik ''driehoeken'' door het beeld:s ik heb de nieuwste drivers voor de Nvidia 7300GT en nog heb ik die driehoeken. En heb het ook met andere games. Dus nu vraag ik om jullie hulp! ben jullie hard nodig!

Screen: http://img522.imageshack.us/img522/5958/driehoekenhd9.png

Please help me!!!!

Vriendelijke Groeten,

GtaSlave :bier:

Geplaatst:
Hallo, Ik heb zaterdag een nieuwe video kaart gekocht, En nu wil ik Gta Sa spelen krijg ik ''driehoeken'' door het beeld:s ik heb de nieuwste drivers voor de Nvidia 7300GT en nog heb ik die driehoeken. En heb het ook met andere games. Dus nu vraag ik om jullie hulp! ben jullie hard nodig!

Please help me!!!!

Vriendelijke Groeten,

heb je mods gebruikt? want het kan ook eraan liggen dat je de mod niet goed heb geinstaleerd.

Geplaatst:

Please help me!!!!

Vriendelijke Groeten,

Dat ligt volgens mij sowieso bij je videokaart. Misschien staan je instellingen te hoog of juist te laag, verander de resolutie dus eens van GTA. Tevens kan het ook zijn dat de videokaart niet goed werkt in combinatie met de rest van je PC, bijvoorbeeld de processor.

Probeer het bestand 'gta_set' tot slot nog eens te verwijderen, dfeze staat in je 'GTA San Andreas User Files'.

Geplaatst:

Please help me!!!!

Vriendelijke Groeten,

Dat ligt volgens mij sowieso bij je videokaart. Misschien staan je instellingen te hoog of juist te laag, verander de resolutie dus eens van GTA. Tevens kan het ook zijn dat de videokaart niet goed werkt in combinatie met de rest van je PC, bijvoorbeeld de processor.

Probeer het bestand 'gta_set' tot slot nog eens te verwijderen, dfeze staat in je 'GTA San Andreas User Files'.

Dit alles heb ik geprobeerd ikzelf denk ook dat mn Videokaart niet goed werkt... In de handleiding staat dat mijn pc hem wel aan moet kunnen.

Please help me!!!!

Vriendelijke Groeten,

heb je mods gebruikt? want het kan ook eraan liggen dat je de mod niet goed heb geinstaleerd.

Ik heb mods!! maar die had ik ook al voor dat ik mn nieuwe videokaart had en hij doet het ook bij spellen waarbij ik geen mods heb gebruikt

Geplaatst: (bewerkt)
Dit alles heb ik geprobeerd ikzelf denk ook dat mn Videokaart niet goed werkt... In de handleiding staat dat mijn pc hem wel aan moet kunnen.

Als je het ook bij andere games hebt, dan ligt het dus niet aan GTA zelf in dit geval. Heb je de software en zo allemaal geïnstalleerd voor de videokaart? De laatste updates heb je geïnstalleerd, maar was het voor die tijd ook al zo?

Als dit probleem blijft dan, zou ik als ik jou was gewoon even bij de winkel van aankoop binnenlopen en je probleem bij één van de medewerkers neerleggen. Misschien wordt de kaart op één of andere manier toch niet goed ondersteund door de rest. Maar goed, ik ben geen kenner verder, maar ik zou wél even informeren daar. Zeker als je zelf ook denkt dat er wat mis is met je kaart.

@Hieronder: Met updates bedoel ik eigenlijk drivers, ik noem ze altijd zo. Updates zijn er niet voor videokaarten.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Als je het ook bij andere games hebt, dan ligt het dus niet aan GTA zelf in dit geval. Heb je de software en zo allemaal geïnstalleerd voor de videokaart? De laatste updates heb je geïnstalleerd, maar was het voor die tijd ook al zo?

Als dit probleem blijft dan, zou ik als ik jou was gewoon even bij de winkel van aankoop binnenlopen en je probleem bij één van de medewerkers neerleggen. Misschien wordt de kaart op één of andere manier toch niet goed ondersteund door de rest. Maar goed, ik ben geen kenner verder, maar ik zou wél even informeren daar. Zeker als je zelf ook denkt dat er wat mis is met je kaart.

Uhm ik heb de drivers wel maar waar kan ik dan de updates weghalen? Ik heb de Nvidia 7300 GT

EditOke is goed Matthijs.

Bewerkt: door GtaSlave
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb net hetzelfde probleem...

Maar mijn situatie is dat ik helemaal geen veranderingen in de hardwareconfiguratie heb uitgevoerd!

Ik heb alleen Windows XP Home opnieuw geïnstalleerd, en er GTA weer opgezet, en nu krijg ik van die rare

driehoeken overal op mijn scherm. Voordat ik Windows opnieuw installeerde werkte GTA wel nog... :N

En het is toch zo'n leuk spel om je eens op af te reageren :D

Hierbij een screenshot. Dit is genomen tijdens het introductiefilmpje...

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen! :duh:

mvg

post-13098-1182538359_thumb.png

Geplaatst:

OK ik heb het ondertussen al opgelost. Het probleem bij mij lag hem inderdaad bij de drivers van de grafische kaart, maar er zijn nu wel drivers geïnstalleerd die normaal niet voor notebooks gemaakt zijn (ik werk immers met een laptop)...

Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben, zal ik de site geven. Let wel: deze link is de link die ik gebruikt heb voor mijn grafische kaart (nVidia GeForce go5200)

http://fredfred.net/skriker/index.php/gefo...ceware-drivers/

Nu werkt de grafische kaart zelfs beter dan ooit tevoren, een echte aanrader dus!

mvg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...