Jump to content

Hoofdpersoon verwisselt? Niko legt vrij snel het loodje?


_niickk

Recommended Posts

ik heb nieuwe info voor jullie over de hoofdpersonage(s) van GTA IV. ik citeer :

...' zo gaat er inmiddels een gerucht rond over het verdere spelverloop de ronde. Niko Bellic zou NIET het finale hoofdpersonage van GTA IV zijn, maar vrij snel de loodjes leggen. Vanaf dan agat de controle over naar Niko's neef, Roman Petronov. Hij beseft dat hij als kleine garnaal waarschijnlijk dichter bij de dood staat dan hij zelf denkt, dus probeert hij zich op te werken in het milieu. De grote vernieuwin zou zijn dat je ditmaal zelf bepaalt welke misdaad bende je betreedt. Afhankelijk van die keuze( er zijn 3 bendes waaruit je kan kiezen) zal je dus ook een andere versie van het verhaal te zien krijgen. Diezelde bron had ook meer informatie over het achtergrond verhaal. Zo zou Niko gevlucht zijn uit ESTONIA om te ontsnappen aan een soort paramilitaire maffiabende. Dat zou ook gelinkt worden aan de rest van het verhaal, wat draait rond ruzie tussen Russische en Italiaanse maffia in Liberty City. Rockstar liet ons weten niet te reageren op de geruchten, waar of niet waar, time will tell...

BRON: OPM Juni 2007 #68 blz 33 bovenaan.

Bewerkt: door _niickk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    9

  • b4rtsimps0n

    3

  • Mister.X

    2

  • mad_ce

    2

Top Posters In This Topic

Waar heb je die informatie vandaan? Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat je van personage wisselt. Waarom zou R* dat doen? Dat heeft geen toevoeging aan het spel. Ik vind het een beetje vaag.

Dat je zelf kan kiezen bij welke bende je gaat horen zou denk ik wel kunnen kloppen. Al is dat vind ik niet zo handig want dan móét je overnieuw beginnen om alle missies gedaan te hebben. Het lijkt mij leuker als je gewoon, zoals bij alle GTA's tot nu toe het geval was, 1 storyline hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou het dus een beetje de kant opgaan met Need for Speed Carbon, waar je ook uit 3 opties kon kiezen aan het begin van de game. Persoonlijk hoeft dat van mij niet. Dan zou je de game dus 3x moeten spelen wil je alles gezien en meegemaakt hebben. Daar houd ik niet zo van eerlijk gezegd. Heb ik bij Carbon ook niet gedaan (was een klote game ook trouwens :duh: )

Maar goed, het is nog niet bevestigd, dus we zullen zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je die informatie vandaan? Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat je van personage wisselt. Waarom zou R* dat doen? Dat heeft geen toevoeging aan het spel. Ik vind het een beetje vaag.

Dat je zelf kan kiezen bij welke bende je gaat horen zou denk ik wel kunnen kloppen. Al is dat vind ik niet zo handig want dan móét je overnieuw beginnen om alle missies gedaan te hebben. Het lijkt mij leuker als je gewoon, zoals bij alle GTA's tot nu toe het geval was, 1 storyline hebt.

van OPM

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt mogelijk, maar als rockstar het niet bevestigd blijft het maar een gerucht. Mij lijkt het eigenlijk best wel vet om 3 verschillende verhaallijnen te hebben, want dan kun je hem vaker spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag het me af of dit klopt. war is het op gebaseerd?

Meerdere verhaallijnen lijkt me in ieder geval niet zo leuk.

En ander personage maakt me eigenlijk niet veel uit. Niko en roman zullen wel op elkaar lijken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel leuk dat je van verhaal kan wisselen.

Maar niet van persoon.

Dat gebeurt trouwens denk ik ook niet omdat er alleen maar Artwork is van Niko

denk aan 'things will be different'

Link to comment
Delen op andere websites

Over personagewissel: Dit gerucht was al langer bekend volgens mij. Er werden ook al een paar topics hierover gesloten meen ik te weten...

Maar, of het nu waar is of niet, moeten we nog afwachten...

Over het kiezen van gangs: Dit heb ik ook ergens gelezen, alleen weet ik niet meer waar. Dat zie ik wel zitten. Hopelijk zijn er dan ook andere verhaallijnen, maar dit zou me sterk verwonderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik had ook van die gerucht gehoord, maar ik denk dat het niet waar is want rockstar heeft onlangs al bekend gemaakt dat de hoofdpersoon nico bellic was, de man die in de trailer te zien was. en ik neem niet aan dat rockstar ons allemaal voor de gek aan het houden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel leuk dat je van verhaal kan wisselen.

Maar niet van persoon.

Dat gebeurt trouwens denk ik ook niet omdat er alleen maar Artwork is van Niko

denk aan 'things will be different'

dat was gewoon de titel van de trailer, hou nou is op met die titel overal voor te gebruiken :puh:

hoofdpersoon wissel is erg onwaarschijnlijk. alle previews zeggen dat je met niko speelt enzo. niks voor gta om eerst met een ander persoon te spelen voor je de echte gaat gebruiken.

gewoon geruchten, niks meer. erg onwaarschijnlijk allemaal deze info. Niemand kan dit zomaar weten, en het komt niet direct van rockstar af.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel leuk dat je van verhaal kan wisselen.

Maar niet van persoon.

Dat gebeurt trouwens denk ik ook niet omdat er alleen maar Artwork is van Niko

denk aan 'things will be different'

dat was gewoon de titel van de trailer, hou nou is op met die titel overal voor te gebruiken :puh:

hoofdpersoon wissel is erg onwaarschijnlijk. alle previews zeggen dat je met niko speelt enzo. niks voor gta om eerst met een ander persoon te spelen voor je de echte gaat gebruiken.

gewoon geruchten, niks meer. erg onwaarschijnlijk allemaal deze info. Niemand kan dit zomaar weten, en het komt niet direct van rockstar af.

nee dit was niet alleen de titel vam de trailer, want de rockstar afgevaardigde van het intervieuw met OPM gaf aan dat ze 'things will be different' echt wilden waar maken :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel leuk dat je van verhaal kan wisselen.

Maar niet van persoon.

Dat gebeurt trouwens denk ik ook niet omdat er alleen maar Artwork is van Niko

denk aan 'things will be different'

dat was gewoon de titel van de trailer, hou nou is op met die titel overal voor te gebruiken :puh:

hoofdpersoon wissel is erg onwaarschijnlijk. alle previews zeggen dat je met niko speelt enzo. niks voor gta om eerst met een ander persoon te spelen voor je de echte gaat gebruiken.

gewoon geruchten, niks meer. erg onwaarschijnlijk allemaal deze info. Niemand kan dit zomaar weten, en het komt niet direct van rockstar af.

nee dit was niet alleen de titel vam de trailer, want de rockstar afgevaardigde van het intervieuw met OPM gaf aan dat ze 'things will be different' echt wilden waar maken :sigaar:

hmmhmm. ja vooral omdat de stap zo groot is als van gta 1 naar 3..maar je moet niet nu overal iets achter gaan denken hoor.

het is trouwens interview..niet vieuw..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...