Jump to content

Hoofdpersoon verwisselt? Niko legt vrij snel het loodje?


_niickk

Recommended Posts

Het is wel leuk dat je van verhaal kan wisselen.

Maar niet van persoon.

Dat gebeurt trouwens denk ik ook niet omdat er alleen maar Artwork is van Niko

denk aan 'things will be different'

dat was gewoon de titel van de trailer, hou nou is op met die titel overal voor te gebruiken :puh:

hoofdpersoon wissel is erg onwaarschijnlijk. alle previews zeggen dat je met niko speelt enzo. niks voor gta om eerst met een ander persoon te spelen voor je de echte gaat gebruiken.

gewoon geruchten, niks meer. erg onwaarschijnlijk allemaal deze info. Niemand kan dit zomaar weten, en het komt niet direct van rockstar af.

nee dit was niet alleen de titel vam de trailer, want de rockstar afgevaardigde van het intervieuw met OPM gaf aan dat ze 'things will be different' echt wilden waar maken :sigaar:

hmmhmm. ja vooral omdat de stap zo groot is als van gta 1 naar 3..maar je moet niet nu overal iets achter gaan denken hoor.

het is trouwens interview..niet vieuw..

nee aan het feit dat er veel anders gaat worden ( bijv. geen oude personages in het spel) etc en typ jij nooit iets fout? :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    9

  • b4rtsimps0n

    3

  • Mister.X

    2

  • mad_ce

    2

Top Posters In This Topic

Maar wie de demo heeft gespeeld speelde ook met Niko dus ik geloof er niks van!

Het zou van mij niet moeten!

niemand, behalve personen van rockstar, heeft de demo gespeeld. de journalisten enzo mochten alleen toekijken.

maarja inderdaad in demo werd ook gewoon met niko gespeeld en over roman word altijd gepraat als je neef die je heeft voorgelogen..dus niet echt iets voor rockstar om je na het begin met hem te laten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Stop gewoon met speculeren en wacht af totdat de nieuwe trailer uitkomt. Het is zo dat we relatief weinig informatie hebben over GTA IV. Dat R* de spanning erin wil houden, is voor iedereen duidelijk.

Of Niko nu sterft, en dat je met een ander personage verder moet, maakt mij weining uit. Ik hoop alleen dat GTA IV een topper wordt, en hierin heb ik vertrouwen ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop en denk eigenlijk niet dat het gebreurt, maar als het wel gebeurt zal R* ons op zo'n manier verassen dat niemand het meer erg vindt. Er waren ook veel mensen die hoopte dat het niet op NYC gebaseerd zou zijn, en nou dat wel het geval blijkt kan het ze niet zoveel meer schelen nu ze de prachtige trailer hebben gezien. Dus ik heb het volste vertrouwen in R* :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wie de demo heeft gespeeld speelde ook met Niko dus ik geloof er niks van!

Het zou van mij niet moeten!

Als ze dat bericht ontkennen, dat Niko dood zou gaan, laten ze tijdens de demoecht niet zien hoe je Roman bestuurt. En het zou een goed begin zijn voor een verhaal. Roman die schrikt van de moordactie op zijn neef en zo in het criminele circuit beland en zich wel op MOET opwerken wil hij ook niet vermoord worden. En als je dan toch zo hoog zit dan kan je gelijk vraak nemen op de daders en laten zien dat ie meer waard is als een taxibedrijfje.

kan al niet meer wagten tot ie uit is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eerlijk gezegd dat je met 1 personage speelt.

In dit (normale) geval : Nico Bellic.

Omwisselen van karakter lijkt me niet realistich meer.

Nico bellic is voor mij goed hoor.

niet realistisch maakt niet zo veel uit , je bent gewoon iemand anders , toch zou ik het wel irritant vinden :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je die informatie vandaan?

van OPM

Welke OPM? (editie/pagina nummer of anders een URL naar het online-artikel.)

Dit verhaal doet al zolang de ronde, iemand heeft het ooit eens verzonnen en iedereen praat elkaar na. Er is bij mij weten nog nooit een reactie van Rockstar op gekomen en het is ook nog nooit als vaststaand feit door een gerenommeerd tijdschrift gepubliceerd.

Tot die tijd is het niets meer en minder dan een fantasie, voor een gerucht is wel iets meer nodig dan dit.

Link to comment
Delen op andere websites

tja zolang we niks over de missies weten, is het gissen naar wat we allemaal zouden kunnen doen.

R* had het al over GTA IV dat het verschillend is dan de andere GTA's.

Dus moet ge niet afkomen met te zeggen dat het niet in GTA IV zal zitten omdat het nooit in andere GTA's heeft gezeten.

@-ScOrp1 : je hebt gelijk als ge zegt dat het verwarrend is als er geen bronmelding is. Daarom dat ik ook alles wat hier gezegd wordt zonder bronvermelding met een korreltje zout neem.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou iig niet cliché zijn als de hoofdpersoon in het begin wordt neergeknalt...Misschien dat het verhaal dan verder draait rond Niko (die dood is) ..... hmm w8 ... dat slaat ook nergens op :puh:

Laat maar, doe maar gewoon het hele spel Niko

En wat dat gang kiezen betreft ... lijkt me sterk ... dan zou het spel veel te huge worden met veel te veel missies etc.

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je die informatie vandaan?

van OPM

Welke OPM? (editie/pagina nummer of anders een URL naar het online-artikel.)

Dit verhaal doet al zolang de ronde, iemand heeft het ooit eens verzonnen en iedereen praat elkaar na. Er is bij mij weten nog nooit een reactie van Rockstar op gekomen en het is ook nog nooit als vaststaand feit door een gerenommeerd tijdschrift gepubliceerd.

Tot die tijd is het niets meer en minder dan een fantasie, voor een gerucht is wel iets meer nodig dan dit.

van OPM editie Juni 2007 #68 bladzijde nr 33 bovenaan. het maakt mij verder ook weinig uit of het nu waar is ofniet, van persoon verwisselen is natuurlijk wel iets nieuws, wat dan ook nieuw zou zijn is dat de hoofdpersoon daadwerkelijk sterft. maar dat zou dan weer niet realistisch zijn aan de opvolger( in dit geval Roman) want die zal ook meerdere keren worden neergeschoten etc. zonder dat hij dood gaat dus ik twijfel of het waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...