PowerPats Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 De titel zegt het al... Ik zou graag wat hulp willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) De titel zegt het al...Ik zou graag wat hulp willen. Deze vraag word vaak gesteld, de laatste tijd. Maar je bent in de war met San Andreas denk ik. Bij San Andreas heb je 3 versies (V1, V1.01 en V2). Bij Vice City heb je gewoon één versie. Of je moet bedoelen dat je de 1.1 patch geïnstalleerd hebt. De enige manier om weer terug te gaan is waarschijnlijk opnieuw installeren. Bewerkt: 12 juni 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb het al opnieuw geinstalleert maar hij zit er nog steeds op dus is er echt geen andere mogelijkheid ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb het al opnieuw geinstalleert maar hij zit er nog steeds op dus is er echt geen andere mogelijkheid ? Ik maak hieruit op dat je dus die patch geïnstalleerd hebt en die weer kwijt wil? Ik denk dat je dan eerst GTA weer moet verwijderen, alvorens je hem opnieuw installeert. Je moet dus niet direct opnieuw installeren, maar eerst verwijderen en dan pas installeren. Overigens moet de gepatchte versie ook weg zijn na een herinstallatie, bedoel je dit dus wel, of iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Ik maak hieruit op dat je dus die patch geïnstalleerd hebt en die weer kwijt wil? Ik denk dat je dan eerst GTA weer moet verwijderen, alvorens je hem opnieuw installeert. Je moet dus niet direct opnieuw installeren, maar eerst verwijderen en dan pas installeren. Overigens moet de gepatchte versie ook weg zijn na een herinstallatie, bedoel je dit dus wel, of iets anders? Ik heb gta al verwijdert maar hert probleem is dat die patch er nog steeds is en niet weggaat. En door die patch kan ik ook geen mods doen Bewerkt: 12 juni 2007 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb gta al verwijdert maar hert probleem is dat die patch er nog steeds is en niet weggaat.En door die patch kan ik ook geen mods doen De patch vervangt alleen de '.exe', lees ik in de readme. Waarschjinlijk kun je de patch als het ware weer ongedaan maken door de '.exe' te nemen van V1. Op het forum mogen we je deze niet geven, dus ik ga er verder ook niet op in. Wat voor meldingen krijg je overigens als je mods probeert te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) De patch vervangt alleen de '.exe', lees ik in de readme. Waarschjinlijk kun je de patch als het ware weer ongedaan maken door de '.exe' te nemen van V1. Op het forum mogen we je deze niet geven, dus ik ga er verder ook niet op in.Wat voor meldingen krijg je overigens als je mods probeert te installeren? Nou dat is jammer in ieder geval dit is wat een mod zegt : You are using a version of GTAVice the trainer was not designed for. This is UNSUPPORTED and may not function correctly. Bewerkt: 12 juni 2007 door HerrieM onvolledige quote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Nou dat is jammer in ieder geval dit is wat een mod zegt :You are using a version of GTAVice the trainer was not designed for. This is UNSUPPORTED and may not function correctly. Dan heb je inderdaad iets met de .exe gedaan. Ikzelf heb met de GTA Vice City Limit Adjuster een paar aanpassingen gemaakt en daarom geeft een trainer ook die foutmelding. Je zou het spel gewoon eens kunnen proberen met de .exe die je nu hebt en ander zou je kunnen proberen aan iemand anders te vragen wat de standaard instellingen zijn van de .exe als die ongepatcht is en hem dan met de VC Limit Adjuster terug te zetten. De Adjuster vindt je hier. Hij is zeer makkelijk in gebruik, dat wijst voor zich. @ hieronder: Dat heeft niks met het spel te maken, maar met de versie van de Adjuster. Bewerkt: 12 juni 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ja maar er staat 1.0 dan zou die waarschijnlijk toch niet werken op 1.1 of heb ik het fout ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Ja maar er staat 1.0 dan zou die waarschijnlijk toch niet werken op 1.1 of heb ik het fout ? Dat maakt niet echt veel uit, als je maar GTA Vice City hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.