Jump to content

san andreas streetraces

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan de streetraces niet vinden, ze staan niet op de kaart en ben naar de plaatsen geweest waar ze moeten zijn maar daar zijn ze niet

Geplaatst:
ik kan de streetraces niet vinden, ze staan niet op de kaart en ben naar de plaatsen geweest waar ze moeten zijn maar daar zijn ze niet

Nee, want deze moeten ook vrijgespeeld worden. Om de streetraces te kunnen doen heb je volgens mij sowieso de drving school nodig en je moet 'Learning to Fly' hebben gedaan van de vliegschool, die beschikbaar wordt zodra je richting Desert gaat. Overigens dacht ik ook dat je Wang Cars nodig hebt, maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst:
ik heb de flying school gehaald maar de air races kan ik ook niet doen

De air- en streetraces komen pas vrij als je de Flying School gekocht hebt én de Driving School hebt voltooid, zoals ik net ook al zei. Als je dus nu de Flying School al gedaan hebt, dan moet je de Driving School nog doen. Deze vindt je vlak naast je garage in Doherty, en is te herkennen aan de rode S.

• 2 weken later...
Geplaatst:

eerlijk is eerlijk, maar ik ken weinig fora waar er zo een voorbeeldige service wordt geleverd :tu:

(owja, Matthijs, in rl ben ik je naamgenoot met 1 letter verschil: Mathijs)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...