Mendez Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Zou er ook een keer een gta voor de nintendo DS komen??????? Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Zou er ook een keer een gta voor de nintendo DS komen??????? neej. maar er is wel een een GTA classic op de gameboy coler uitgekomen! Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dat heet de GameBoy Advance, want het het ook GTA Advance En spellen voor de GameBoy Advance kan je ook met de DS spelen. Zie ook: WikiGTA Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Zou er ook een keer een gta voor de nintendo DS komen??????? Op de DS denk ik niet,maar Nintendo zegt dat Gta IV (maybe) op de Wii en/of Gamecube,dus je gaat moeten sparen voor de Wii,oftewel zoals hierboven Gta Advance kopen, omdat Advance spellen gaan op de DS(dus niet Color of de gewone Gameboy spellen)! Reageren
Jowx Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Verplaatst naar Freeroaming & Race Games. ^^ Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik denk niet dat Rockstar nog eens een GTA gaat maken voor een handheld van Nintendo. De vorige GTA(GTA Advance) was niet bepaald een succes. Ik heb hem trouwens nog hier in de kast liggen. Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.