DeseCration Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Hallo, Ik ben DeseCration en ik ben hier nieuw op het forum. Overlaatst had ik een virus op mijn computer. Ik kreeg het er niet af met mijn virusscan en toen heb ik hem maar binnengebracht bij de computerhandelaar. Het is ondertussen al 8 weken en ik heb hem weer van gisteren weer terug. Nu telkens waneer ik op het internet ga ( zowel FireFox als Internet Explorer ) krijg ik www.imtools.org als startpagina. Nu het probleem is dat ik deze pagina niet kan wijzigen. Ik heb al verschillende malen geprobeerd om Google of Yahoo als startpagina te zetten, maar het lukt niet en het blijft altijd www.imtools.org. Weet er iemand wat het probleem is? Alvast bedankt. DeseCration. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Heb je wat van die site gedownload? Reageren
DeseCration Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Nee. Dus wat kan het zijn ? Aan Preddy: Ok, ik zal het eens proberen. In ieder geval al bedankt! Bewerkt: 12 juni 2007 door DeseCration Reageren
Preddy Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Overduidelijk een gevalletje spyware, misschien wel of niet in combinatie met dat virus waar je het over had. Ik weet niet of je zelf wel eens scant hierop, maar indien van niet kan je eens eentje uit dit topic proberen. Je hebt hiermee een kans dat je het kan oplossen, maar uit mijn eigen ervaring blijkt vaak dat het formatteren van de schijf de enige remedie is voor zulke, vaak hardnekkige spyware. Vaak zit het namelijk zo diep of verstopt dat zelfs wanneer je het verwijdert, het de volgende keer dat je de PC opstart er alweer op staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.