Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb geen start balk. Kijk maar. Ik heb nooit het explorer.exe proces beeindigd in Taakbeheer. Ik starte gewoon mijn PC op. En toen was hij er niet meer. Explorer.exe staat ook niet meer tussen de procesen. Kan het een virus zijn. En wat kan ik doen. Ik heb als gescand met Norton en AVG. Spyware heb ik ook verwijdert met Hitman Pro Reageren
ikt Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Makkelijk! Ga naar taakbeheer, kies het 1e tabblad, klik ondereen op Nieuwe taak, vul explorer in en klaar is kees En misschien is dit een eenmalig probleem. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Nee doet het ook niet. Dan komt de startbalk voor 2 sec. Dan gaat ie weg. Na 2 sec komt ie weer. Dan weer weg. En dan blijft ie weg Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Druk op de Windows-toets. Dan rechtermuisknop op de taakbalk en klik op Taakbalk vergrendelen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Kan ook niet Ik kan ook geen mappen openen. Ik moet FF en WMP starten met nieuwe taak in taakbeheer. MEt de achtergrond ziet het er zo uit. En ik kan niet met de rechter muisklik iets openen want ik zie niks Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dit kan op diverse manieren opgelost worden: Je gaat naar Ctrl+Alt+Delete: en gaat dan naar: Nieuwe taak en dan explorer.exe. Ikt verteld het voor een gedeelte terwijl .exe er bij moet. Je kan ook even je computer opnieuw opstarten maar er is nog een oplossing, rechtermuisknop op start menu, hopelijk zie je die en doe het als volgende instellen: Zo staat het bij mij. http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/3842/#p25088 Ook dit kan je proberen: Dan moet je my websearch un-installen en verwijderen bij: Start => MSconfig. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Het probleem bestaat nu een paar dagen. Dus opnieuw opstaren heb ik vaak gedaan. Ik kan ook niet op start drukken. Dus ook niet naar eigenschappen gaan Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Nieuwe oplossing: Ga naar Taakbeheer: Ctrl+Alt+Delete => Nieuwe taak => MSConfig => Opstarten => Kijk of je ongewenste programma's ziet die je niet wilt zoals: My websearch, verwijder die en start opnieuw op. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik zie geen vreemde progjes. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Kan je even een screenshot plaatsen? Anders probeer je de onderstaande sites: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/s...ead.php?t=26366 http://forum.computeridee.nl/archive/index.php/t-26689.html Bewerkt: 12 juni 2007 door -supremecars- Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb geen start balk.Kijk maar. Ik heb nooit het explorer.exe proces beeindigd in Taakbeheer. Ik starte gewoon mijn PC op. En toen was hij er niet meer. Explorer.exe staat ook niet meer tussen de procesen. Kan het een virus zijn. En wat kan ik doen. Ik heb als gescand met Norton en AVG. Spyware heb ik ook verwijdert met Hitman Pro Kan ook niet Ik kan ook geen mappen openen. Ik moet FF en WMP starten met nieuwe taak in taakbeheer. MEt de achtergrond ziet het er zo uit. En ik kan niet met de rechter muisklik iets openen want ik zie niks Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dergelijke screenshots bedoel ik niet ik wijs naar een screenshot van MSconfig. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Van welk tabblad? Algemeen|System.ini|Win.ini|Boot.ini|Services|Opstarten Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Van welk tabblad?Algemeen|System.ini|Win.ini|Boot.ini|Services|Opstarten Opstarten We hebben hier bovendien te maken met een virus. Als ik jou was zou ik gewoon systeemherstel doen, naar een dag waar bij ik wel nog mijn startbalk had. Want als je startbalk weggaat na twee seconden is er iets dat het verstoord. Je kan ook even opstarten in veilige modus en kijken of je daar een startbalk hebt, als je daar één hebt, dan heb je een virus. Heb je er geen, dan is mogelijk een windows bestand beschadigd, en als gevolg moet je windows hernieuw installeren. Voor op te starten in Veilige modus moet je op 'F8' drukken voor dat het Windows XP bootscreen erop komt. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) In veilige modus heb ik het niet. Hier de screen DIt is alles wat ik heb aangevinkt Systeemherstel kan ik niet doen. Hij zegt dat het mislukt. Zelfs van een paar mnd geleden Bewerkt: 12 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.