Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Zoek alle namen die aangevinkt staan op op internet, kijken of het belangrijk is of het moet mee draaien. Edit @ hieronder: Dit is als je het mij vraagt een Firefox thema. Bewerkt: 12 juni 2007 door -supremecars- Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik zie dus ook dat je een thema geinstalleerd hebt. Misschien met een programma als Windowblinds. Dat kan ook het probleem zijn. Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Wat ook kan is: Ga met je muis naar beneden! klik met linkermuisknop en hou het in. Ga dan een stuk naar boven(nog steeds ingedrukt houden) dan kan hij omhoog springen! Heb ik ook wel, dan verwijder je hem zogenaamd! Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Is hetzelfde probleem op alle accounts, of alleen jouw accounts? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Ik heb maar 1 account Ik heb geen Thema geinstalleerd volgens mij Bewerkt: 12 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb maar 1 accountIk heb geen Thema geinstalleerd volgens mij Probeer je PC optestarten via de Veilige Modus kijken of de Taakbalk er nu wel is. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Die was er. Dat had ik al gezegd Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Scan op fouten met je virus scanner, ik zie weinig oplossingen, het enige is goed scannen met diverse software, anders moet je terug naar Fabrieks-instellingen of Format C. Reageren
Schno009 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Wat je ook kunt proberen, is wel tijdvretend. Je zegt dat het in de veilige modus wel werkt? Ga dan naar (in de veilige modus ) start, en dan naar uitvoeren. Type in: MSCONFIG en ga in de tabbladen bovenin naar 'opstarten' Vink daar álles af, en start de computer opnieuw op. Maak nu géén gebruik van internet! (je virusscan is immers niet opgestart) Als het goed is staat de taakbalk er nu wel. Ga nu één voor een de programma's weer terugvinken en dan na elk vinkje opnieuw opstarten. (hier ben je de veilige modus niet voor nodig, aangezien de taakbalk (hopelijk) er weer staat) Het duur misschien wat lang, maar uiteindelijk kom je bij het boosdoenende programma, en dan kun je die verwijderen/aanpassen. Bewerkt: 13 juni 2007 door Schno009 Reageren
ifc3 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Wat je ook kunt proberen, is wel tijdvretend.Je zegt dat het in de veilige modus wel werkt? Ga dan naar (in de veilige modus ) start, en dan naar uitvoeren. Type in: MSCONFIG en ga in de tabbladen bovenin naar 'opstarten' Vink daar álles af, en start de computer opnieuw op. Maak nu géén gebruik van internet! (je virusscan is immers niet opgestart) Als het goed is staat de taakbalk er nu wel. Ga nu één voor een de programma's weer terugvinken en dan na elk vinkje opnieuw opstarten. (hier ben je de veilige modus niet voor nodig, aangezien de taakbalk (hopelijk) er weer staat) Het duur misschien wat lang, maar uiteindelijk kom je bij het boosdoenende programma, en dan kun je die verwijderen/aanpassen. Of even een extra account aanmaken en kijken of het daar ook zo is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.