handsom Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 ik ben verbannen uit die server van littlewhitey . Omdat ik promgelijk iemand sloeg in een gebouw ik mag nu die server niet meer in. kan iemand mijn helpen geunband te worden?
Hanneswasco Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 De admin daar zal daar wel een grondige reden voor hebben, en daarom denk ik niet dat we je daarbij kunnen helpen. Waarom heb ik toch een vermoeden dat dit gesloten zal worden?
Moonbeam Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Waarom heb ik toch een vermoeden dat dit gesloten zal worden? Omdat er anders jou soort reacties komen? Als je zeker weet dat je onterecht verbannen bent kun je het beste contact opnemen met de admin van de server, meer kan ik er ook niet over zeggen. De 'website' van littlewhitey - met daarop gegevens hoe je in contact kan komen - kun je hier vinden: >Klik< Veel succes, Moonbeam. Bewerkt: 12 juni 2007 door Moonbeam
GTA-Sheep Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik kom zelf regelmatig in die server en de admins daar zijn rechtvaardig maar erg streng. Ze volgen strak de richtlijnen en ruimte voor een geintje is er gewoon niet. Vervelend als je het niet lullig bedoeld maar vanuit de crew gezien een prima beleid. Neem contact om met de crew van de server en leg je probleem daar uit. Succes. En omdat we er verder weinig mee kunnen: slot....
Recommended Posts