Follow Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Ik zal eerst wel even zeggen: Ik weet het dat er al een topic voor is, maar dat is een gedoe, foto maken, op de computer zetten en uploaden dus hier vertel ik het zo, dat je alleen op de PC zit en even 1/2 minuutjes dit kan doen zonder foto. Show jouw Halo 3 / Halo 2 stats hier! Q: Hoe show ik de stats hier? A: Ten eerste ga je hier heen, vervolgens kijk je aan de rechterkant waar je het volgende ziet: 'SEARCH BY GAMERTAG', typ daar jouw gamertag in, dan krijg je misschien een hele lijst met gamertags, maar jij weet precies welke je dan moet aanklikken, jouw gamertag, (BV: jouw Gamertag is frankie, maar bij zoeken krijg je ook nog frankie22, dan zoek je frankie op en dat is jouwe, niet met de getalletjes of letters erachter dan, of andesom.) Als het goed is kom je op de pagina waar jij je gamertag ziet met een Halo 2 of Halo 3 achtergrond, en ook je plaatje die je ziet in het login venster van Halo 2 (Het spel zelf). Weer rechts zie je 2 dingen: Halo 3 Stats en Halo 2 Games, kies daaruit het spel (deel 2 of deel 3) en klik erop, dan zie je een lijst met allemaal spellen, kies daaruit een spel die je wilt laten zien of als alles wilt zien gebruik je de natuurlijk de url balk bovenin, selecteer die en plak hem hier. Als je een spel wilt hebben kies je je spel uit, en doe je die url hier. Q: Ik kan Halo 3 niet aanklikken? A: Halo 3 is nog niet uit, maar bij sommige kan je het wel zien omdat de beta heeft gespeeld. Ik noem Halo 2 hier alvast omdat hij op 26 september al uitkomt. Q: Waarom staat Halo 1 er niet tussen? A: Halo 1 bevat dit systeem niet, en Bungie kan het niet zomaar meer aanpassen aan het spel. Q: Als ik verder in de lijst kijk kan je niet meer alles zien van het spel, hoe zit dat? A: Dit komt omdat die verwijderd zijn voor een deel, want bungie kan ook niet alles heel lang bewaren, dat korst teveel ruimte, en wist je trouwens ook terwijl je dit leest wel 10 games eindiging, en nu weer 10 enz.. Q: Ik zie mijn eigen gamertag met een (G) erachter wat betekend dit? A: Dit is het seintje dat het een tweede speler was op jouw live account, blijkbaar heb je dus gespeeld met 2 personen, misschien een vriend(in) of broertje of zusje enz.. Q: Een foto is lastiger/fijner, maar wat kan je nu meer zien op deze manier? A: Wij kunnen nu ook jouw plek in de level zien waar je iemand kilde en mat wat voor wapen, en welke medailles je behaalt hebt en met welke wapen je het meest gekilld hebt, maar ook met hoeveel granaten je iemand gedood hebt en noem zo maar op.... Ikzelf zal ook mijn stats wel laten zien, maar bekijk alles maar van mij...<a href="http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo2.aspx?player=AvatarDutch" target="_blank"> Mijn (AvatarDutch) Halo 2 stats.</a> Update (16-06-07 20:06): Zin fout, enter toegevoegd.. Bewerkt: 12 juni 2007 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.