robinho123 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 op wikipedia staat dat met de missie Up, Up, and Away! : Je kan ook landen op de helipad met een parachute of er met een jetpack naartoe gaan. Zo hoef je het eerste deel van de missie niet te doen en ben je direct bij de helikopter. maar dat heb ik gedaan maar dan kan je niet in die helicopter doe ik iets fout dan? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Volgens mij moet je eerst wachten tot er 2 Hunters op je afkomen, als je die hebt neergehaald kan je de Leviathan in. Reageren
robinho123 Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Volgens mij moet je eerst wachten tot er 2 Hunters op je afkomen, als je die hebt neergehaald kan je de Leviathan in. oh ok dan dan maar op de moeilijke manier:P maar er is ergens een sniper ofniet als er een sniper is kan iemand misgien zegge waar? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Daar is geen sniper in de buurt hoor. Voor alle wapenlocaties kan je gewoon op Wikigta kijken; namelijk hier, je kan ook voor ieder wapen afzonderlijk kijken waar dat wapen spawnt op wikigta. @hieronder: dat vind ik niet echt in de buurt... @hieronder: ja dat weet ik natuurlijk wel maar ik dacht eigenlijk dat hij in de basis bedoeld en wat dat betreft ligt die sniper natuurlijk niet dichtbij de basis. Dichtij is relatief he Bewerkt: 12 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Volgens mij moet je eerst wachten tot er 2 Hunters op je afkomen, als je die hebt neergehaald kan je de Leviathan in. oh ok dan dan maar op de moeilijke manier:P maar er is ergens een sniper ofniet als er een sniper is kan iemand misgien zegge waar? Jazeker, er ligt een sniper vlakbij de basis waar je de missie moet doen. Ik heb een kaartje voor je gemaakt: @Hierboven: Eh? hier ligt de basis: Bewerkt: 12 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
robinho123 Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 nee ik bedoel een iemand die sniper doet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) nee ik bedoel een iemand die sniper doetEcht duidelijk is het niet wat je wel bedoeld, ik hoop voor je dat ik begrepen heb wat je bedoeld.Je tegenstanders in deze missie gebruiken over het algemeen een m4 (dit staat ook op wiki klikkerdeklik) en 1 of 2 militairen met een rocket launcher, deze staan in de buurt of op het helikopter-platform. Een sniper-rifle zou je bij deze missie best kunnen gebruiken om tegenstanders van grote afstand neer te leggen, waar je deze kan vinden moet je inmiddels duidelijk zijn. Als je het platform hebt bereikt kan je het best een Heatseeking Rocket Launcher gebruiken voor de 2 Hunters die op je af komen, >klik hier< voor de vindplaatsen van de HSRL. succes Edit @ hieronder: Ahh ik heb het dus wél begrepen, hier staat duidelijk m4 en rocket launcher, staat geen sniper bij . I rest my case. Bewerkt: 12 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
robinho123 Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 ja slechte uitleg ik bedoel of er een sniper is die je neer schiet als je met die missie bezig bent Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Nee, een echte sniper niet. Maar het staat wel vol met soldaten met M4 machinegeweren die iets tegen je hebben. Deze zullen wel op je schieten. Ook komen er 2 hunters, maar die kan je makkelijk met de minigun die daar staat neerhalen. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.