Jump to content

grappig filmpje

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik was aan het SCM'en in GTA SA toen ik een foutje maakte waardoor er elke keer als je in de rode cirkel ging staan een CJ erbij kwam, en daar heb ik een filmpje van gemaakt en geupload voor jullie naar Youtube, om te kijken wat jullie reacties zijn en of jullie het ook net zo grappig vinden als ik. want opzich vind ik het best wel geinig om al die CJ's hetzelfde te zien doen.

voor het filmpje: klik

greetz and enjoy,

Black Force

Geplaatst:
hoi,

ik was aan het SCM'en in GTA SA toen ik een foutje maakte waardoor er elke keer als je in de rode cirkel ging staan een CJ erbij kwam, en daar heb ik een filmpje van gemaakt en geupload voor jullie naar Youtube, om te kijken wat jullie reacties zijn en of jullie het ook net zo grappig vinden als ik. want opzich vind ik het best wel geinig om al die CJ's hetzelfde te zien doen.

voor het filmpje: klik

greetz and enjoy,

Black Force

HAHHA :schater: wat een lol!

Zie je ze elkaar slaan!

Man op het begin leek het wel hardlopen en springen over die hekjes!

Geplaatst:

gaat de ''echte'' CJ in de auto zitten geloof ik, zal ik daar ook een filmpje van maken dan?

Geplaatst:

volgens mij niet, want zoals je kan zien, maken alle CJ's precies dezelfde begingen, dus als er 1 in een auto zit, krijg je waarschijnlijk een crash, of die andere blijven er gewoon naast staan.

ik zal het een keer testen.

Geplaatst:
ey wil je het online zetten?

Het lijkt me best geinig om eens te proberen :puh:

Ik wil het ook wel proberen, misschien kan je de mod online zetten :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...