Black Force Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 hoi, ik was aan het SCM'en in GTA SA toen ik een foutje maakte waardoor er elke keer als je in de rode cirkel ging staan een CJ erbij kwam, en daar heb ik een filmpje van gemaakt en geupload voor jullie naar Youtube, om te kijken wat jullie reacties zijn en of jullie het ook net zo grappig vinden als ik. want opzich vind ik het best wel geinig om al die CJ's hetzelfde te zien doen. voor het filmpje: klik greetz and enjoy, Black Force Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 hoi,ik was aan het SCM'en in GTA SA toen ik een foutje maakte waardoor er elke keer als je in de rode cirkel ging staan een CJ erbij kwam, en daar heb ik een filmpje van gemaakt en geupload voor jullie naar Youtube, om te kijken wat jullie reacties zijn en of jullie het ook net zo grappig vinden als ik. want opzich vind ik het best wel geinig om al die CJ's hetzelfde te zien doen. voor het filmpje: klik greetz and enjoy, Black Force HAHHA wat een lol! Zie je ze elkaar slaan! Man op het begin leek het wel hardlopen en springen over die hekjes! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dit soort filmpjes kun je het beste in het Ongein- of San Andreas filmpjes topic plaatsen Reageren
Black Force Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 O, dat had ik beter eerder kunnen weten dat dat topic bestond, :$ Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Haha wel lachen Wat gebeurd er trouwens als je dan in een auto of vliegtuig stapt? Reageren
Black Force Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 gaat de ''echte'' CJ in de auto zitten geloof ik, zal ik daar ook een filmpje van maken dan? Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Geinig filmpje zeg! Ja!Maak daar ook een filmpje van!!! Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Volgens mij gaan ze er zo naast de auto zitten en rijden ze mee! Reageren
Black Force Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 volgens mij niet, want zoals je kan zien, maken alle CJ's precies dezelfde begingen, dus als er 1 in een auto zit, krijg je waarschijnlijk een crash, of die andere blijven er gewoon naast staan. ik zal het een keer testen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 ey wil je het online zetten? Het lijkt me best geinig om eens te proberen Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 ey wil je het online zetten?Het lijkt me best geinig om eens te proberen Ik wil het ook wel proberen, misschien kan je de mod online zetten Reageren
JeGe Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Handig als je gang territories moet overnemen Of werkt dat niet? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 hoe deed je dat? dat lijkt mij ook wel leuk om te doen!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.