Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

Dit is mijn eerste sig , gemaakt met Paint Shop pro.

Ik heb er ongeveer 20 minuten aan gewerkt.

Uitgebreide Tips en Rates zijn welkom!

sig1smal.png

Later heb ik een compleet nieuwe gemaakt met Photoshop CS2 en die heb ik later ook nog verbeterd.

Versie 2 Klik!!

Final Version Klik!!

Bewerkt: door Galiorix

Ik ken Paint Shop Pro niet, dus ik weet niet of je er goede signatures mee kunt maken of niet. Maar de meeste graphicussen op dit forum gebruiken Photoshop dus het zou veel handiger zijn als je dat programma gebruikt, dan kan er beter commentaar op je signatures gegeven worden.

Maar ik zal toch proberen en zo uitgebreid mogelijke commentaar te geven. :) Het eerste wat me opvalt is de grootte, die is 550x200, de meeste signatures liggen tussen de 300x100 en de 500x150, dus die van jou is net iets te groot om het nog een signature te kunnen noemen.

De achtergrond lijkt me niet veel aan gedaan, en ik neem aan dat het gewoon een foto is?

De plaatjes zijn wel goed geplaatst, maar ze passen niet echt bij de rest van de signature en ze faden ook niet goed in bij de rest.

Tekst is wel leuk gedaan, maar past ook niet echt bij de rest van de signatures.

Ook zie ik geen duidelijk randje.

Ik weet niet of je iets aan deze commentaar hebt, want ik weet niet echt wat je allemaal met Paint Shop Pro kunt. Maar voor je eerste ziet hij er nog niet slecht uit hoor, gewoon blijven oefenen, en misschien eens Photoshop aanschaffen? :)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

nou , ik wou een sig met photoshop maken , alleen ik heb niks aan de tutorials omdat ik Photoshop CS2 heb en daar zit alles net even anders. :duh: Maar mischien kan ik photoshop binnekort wel ff aanschaffen.

Omdat de mogelijkheden met PSP (paintshoppro) nogal beperkt zijn , blijft een signature maken die er goed uitziet met mooie effecten moeilijk. Toch bedankt voor je opmerkingen , ik zal ze gebruiken bij mijn volgende sig :puh:

Geplaatst:

Ik ben inmiddels bezig met een soort van Remake , met Photoshop CS2.

ben er nu al een half uur mee bezig , ben mischien net over de helft :bonk:

Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 3,33333333333333

• Plaatsing: 3
  • Face: 2
  • Kleur: 5

RENDER.png Render: 3,33333333333333

• Plaatsing: 5
  • Mooiheid: 3
  • Ingeblend: 2

BORDER.png Border: 5

• Stijl: 5
  • Dikte: 5

COLOR.png Kleur: 4,5

• Verdeling: 4

BACKGRND.png Achtergrond: 7

EFFECTS.png Effecten: 3

OTHERS.png Overige: 4

BNSPNTS.png Bonuspunten: 5

COMMENTS.png Commentaar:

Ziet er echt slecht uit.

-Te groot

-Lettertype is slecht

-render ziet er niet uit!

Hij is gewoon slecht dat zie je aan me cijfers!

TOTAAL: 4,395833

Aantal sterren & Rank: 2stars.PNGRANK2.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst:

goh bedankt :duh: het is me eerste sig en nog niet eens met Photoshop , kan je niet wat milder raten , je boort alles gewoon de grond in :duh: nouja........

COMMENTS.png Commentaar:

Ziet er echt slecht uit.

-Te groot

-Lettertype is slecht

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Sjongejonge, jij bent negatief zeg. Het is dan niet de beste sig maar een 4 en je comment is het nou ook weer niet waard. En je moet ook niet alles raten,als je hem echt niet mooi vindt, hou het dan voor je. En dan ben je ook nog zowat ALTIJD negatief.

Rate:

Zoals ik al zei: het is niet de beste sig. Maar voor Paintshop Pro is het wel goed, en vooral als het je eerste is. Je kon misschien de rode tekst gewoon zwart, grijs of donker blauw doen.

Ik geef hem een:7,3

Bewerkt: door D Corleone
Geplaatst:

COMMENTS.png Commentaar:

Ziet er echt slecht uit.

-Te groot

-Lettertype is slecht

Sjongejonge, jij bent negatief zeg. Het is dan niet de beste sig maar een 4 en je comment is het nou ook weer niet waard. En je moet ook niet alles raten,als je hem echt niet mooi vindt, hou het dan voor je. En dan ben je ook nog zowat ALTIJD negatief.

Rate:

Zoals ik al zei: het is niet de beste sig. Maar voor Paintshop Pro is het wel goed, en vooral als het je eerste is. Je kon misschien de rode tekst gewoon zwart, grijs of donker blauw doen.

Ik geef hem een:7,3

Ieder zijn eigen MENING! Als ik hem niet mooi vind dan toch niet! Wil je mij eerste sig zien?

Geplaatst:

joh , rustig.

ik heb nog niet echt lang met PSP gewerkt en mischien toen jij jou eerste sig met Photoshop maakte , was je er al mee bekend. Zoals Mister X al zei , ieder zijn mening , respecteer die!

Geplaatst:

Je kunt een mening hebben, maar aan een commentaar als; lettertype is slecht, render ziet er niet uit; heb je niet veel. Geef dan op zen minst tips op hoe hij dat allemaal kan verbeteren, en wat hij in het vervolg anders moet doen. Signatures afkraken is makkelijk. En als je nu zelf meesterlijke signatures zou maken, zou ik zo een commentaar nog kunnen waarderen, maar jou signatures zijn ook niet veel soeps hoor. :ch:

En Galiorix, met Photoshop CS2 kun je over het algemeen wel de zelfde zaken als met de andere Photoshop versies hoor. Maar als er echt iets niet duidelijk is, kun je het vragen in GFX Algemeen. En als je iets gemaakt hebt met Photoshop laat het dan ook zeker even zien. :)

Geplaatst:

Het is ieders eigen recht om te raten/beoordelen zoals hij wilt. Of dat nou een goede of slechte beoordeling is, daar zal men mee moeten leren leven, het is immers je mening dat je uit. Maar er is wel een verschil tussen goed raten en slecht raten. Als je een design rate, geef dan aan waarom je zo over het bepaalde design denkt, en geef eventuele tips zodat de maker zijn design kan verbeteren. En daar ligt een beetje het gevaar met zo'n ratesysteem, er wordt op zo'n manier een beetje op gemak gerate, en worden er (zo lijkt het soms) klakkeloos een paar cijfers in geknalt zonder een aantoonbare reden.

Wat wil ik hiermee zeggen; Dat je gebruik maakt van een ratesysteem is prima, zolang je maar aantoonbaar maakt hoe je op je cijfers komt, en eventuele verbeteringen aangeeft. Zoniet, zal je post worden gezien als spam, en zal je daarop aangesproken worden. Ga je meerdere malen in de fout, zullen er ook andere maatregelen genomen worden. Zo staat het in de regels, en daar veranderd een ratesysteem niets aan..

Een ratesysteem, dat zoals die van Flitskikker, mag natuurlijk gewoon gebruikt worden. Maar gebruik het dan wel op je juiste manier..

Nu weer ontopic graag.

Geplaatst:
Het is ieders eigen recht om te raten/beoordelen zoals hij wilt. Of dat nou een goede of slechte beoordeling is, daar zal men mee moeten leren leven, het is immers je mening dat je uit. Maar er is wel een verschil tussen goed raten en slecht raten. Als je een design rate, geef dan aan waarom je zo over het bepaalde design denkt, en geef eventuele tips zodat de maker zijn design kan verbeteren. En daar ligt een beetje het gevaar met zo'n ratesysteem, er wordt op zo'n manier een beetje op gemak gerate, en worden er (zo lijkt het soms) klakkeloos een paar cijfers in geknalt zonder een aantoonbare reden.

Wat wil ik hiermee zeggen; Dat je gebruik maakt van een ratesysteem is prima, zolang je maar aantoonbaar maakt hoe je op je cijfers komt, en eventuele verbeteringen aangeeft. Zoniet, zal je post worden gezien als spam, en zal je daarop aangesproken worden. Ga je meerdere malen in de fout, zullen er ook andere maatregelen genomen worden. Zo staat het in de regels, en daar veranderd een ratesysteem niets aan..

Een ratesysteem, dat zoals die van Flitskikker, mag natuurlijk gewoon gebruikt worden. Maar gebruik het dan wel op je juiste manier..

Nu weer ontopic graag.

Sorry RonaldVC en iedereen. Ik zal volgende keer iets positiever en duidelijker zijn en natuurlijk tips meegeven!

Danku heren , ik ben ondertussen bezig geweest in CS2 om een sig te maken met de zelfde dingen.

Ik heb er ongeveer 2 uur overgedaan maar dat is inclusief de tijd dat ik nog wat dingen moest uitzoeken.|

sonysig.png

laat maar :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Danku heren , ik ben ondertussen bezig geweest in CS2 om een sig te maken met de zelfde dingen.

Ik heb er ongeveer 2 uur overgedaan maar dat is inclusief de tijd dat ik nog wat dingen moest uitzoeken.|

sonysig.png

EDITJE:Hij is erg groot , iemand tips wat ik daar aan kan doen?

Ik vind dat hij er nu vele leuker uitziet. De achtergrond is nu beter, met dat simpele maar effectieve effect erop. De afbeeldingen zijn leuk geplaatst, en dat lichteffect ziet er ook goed uit. Op de tekst kun je misschien iets meer effecten zetten, nu is hij zo standaard. En over de border, hoe groot is hij, 2px, 3px? Bij de meeste signatures staat zo een grootte border niet goed, je kan beter gewoon een 1px border nemen. ;) Dit is zeker een verbetering tegenover de andere, dus deze krijgt een 7/10. ;)

En je signature kun je kleiner maken door, Image -> Image Size, en dan veranderen in bijvoorbeeld, 400x100. :)

Bewerkt: door Eros

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...