Hanneswasco Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Design Size design: Max. 300x400 Render: Eigen keuze Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Opmerking: Maak er iets moois van!
DaddyPimp Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Ik wil wel! *EDIT: Alleen de size klopt niet helemaal, erg? Bewerkt: 13 juni 2007 door DaddyPimp
Hanneswasco Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 DaddyPimp: Hanneswasco: De size maakt niet uit! Zo te zien heb ik een sterke tegenstander in mijn eerste battle. Stemmen maar!
Bigstijn Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Mijn stem gaat naar Daddypimp. Ik vind de render mooi De achtergrond is ook erg mooi @ Hanneswasco Sorry maar ik vind de render niet echt mooi. Mischien de volgende keer iets meer aan de achtergrond doen? Vriendelijke groet stijn
Eros Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Hanneswasco, jou design valt opzich wel mee, omdat je een beginner bent, maar die van DaddyPimp spreekt me meer aan. Je kon wat meer effecten zetten op de achtergrond, want nu is het maar een simpele render op een gewone achtergrond, die Donkey Kong heeft ook niet echt kleuren die passen. De tekst is dan weer wel goed gedaan. Maar zoals ik al zei, DaddyPimp zijn design spreekt me meer aan, leuke effecten op de achtergrond, de render past goed bij de rest van het design, en de tekst is netjes geplaatst. Mijn stem gaat dus naar DaddyPimp. Volgende keer misschien vermelden dat je tegen een beginner wilt ofzo, het is maar dat je iets meer kans maakt, want DaddyPimp is een heel goede designer, en jij bent nog maar net begonnen.
King Room Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Hanneswasco, jou design valt opzich wel mee, omdat je een beginner bent, maar die van DaddyPimp spreekt me meer aan. Je kon wat meer effecten zetten op de achtergrond, want nu is het maar een simpele render op een gewone achtergrond, die Donkey Kong heeft ook niet echt kleuren die passen. De tekst is dan weer wel goed gedaan. Maar zoals ik al zei, DaddyPimp zijn design spreekt me meer aan, leuke effecten op de achtergrond, de render past goed bij de rest van het design, en de tekst is netjes geplaatst. Mijn stem gaat dus naar DaddyPimp.Volgende keer misschien vermelden dat je tegen een beginner wilt ofzo, het is maar dat je iets meer kans maakt, want DaddyPimp is een heel goede designer, en jij bent nog maar net begonnen. Hier hoef ik niets meer aan toe tevoegen. Eros heeft een goede comment gemaakt wat helemaal klopt Stem: DaddyPimp
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Winnaar DaddyPimp, op naar de 50! +1 punt. Verliezer Hanneswasco. Closed ranking updated.
Recommended Posts