LBG Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 R.I.P.Ik kende hem nauwelijks, maar toch, altijd erg. Weten ze al trouwens waarom en/of wie het heeft gedaan? Want zomaar rappers door hun hoofd schieten doen ze meestal niet. Waren het bende conflicten, had hij beef met een rapper en werd ie door een enthousiaste fan doodgeknald, wat was het motief? Waarschijnlijk probeerde ze hem te beroven Reageren
Verrity Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Looters , Ik weet niet eens wie hij was. nouja mijn condoleances voor die mensen die hem geweldig vonden (wat me stug lijkt ) Nou ja Stack!!! edit: De een valt na de andere Bewerkt: 14 juni 2007 door Verrity Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Looters , Ik weet niet eens wie hij was. nouja mijn condoleances voor die mensen die hem geweldig vonden (wat me stug lijkt )Nou ja Stack!!! edit: De een valt na de andere Je vind dit leuk he. Je bent zielig. Zwak hoor Je kan toch gewoon een rapper goed vinden. Hoef je hem niet zo naar beneden te halen >>> Door NandroDavids: Nare verwensingen zijn niet gepast...niet meer doen dus<<< Edit: Sorry het spijt me. Maar het moest er gewoon uit. Ik toon toch ook mijn respect voor Jump? Bewerkt: 14 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 het gaat er hevig aan toe in de rapwereld straks zijn er helemaal geen rappers meer over R.I.P Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ach man het is altijd hetzelfde verhaal met die rappers. Ze hebben zogenaamt een slechte jeugd gehad en zaten in de criminaliteit en dan worden ze voor hun 30ste doodgeschoten mij boeit het eigenlijk niet meer dat er een rapper meer of minder rondloopt. Het is tog meestal hetzelfde verhaaltje... ( Even voor de duidelijkheid ik wil niet grof tegen de 'fans'van hem zijn en ik respecteer jullie 'verdriet' maar ik ken hem nou eenmaal niet) wow dat rijmt... Reageren
LBG Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Looters , Ik weet niet eens wie hij was. nouja mijn condoleances voor die mensen die hem geweldig vonden (wat me stug lijkt )Nou ja Stack!!! edit: De een valt na de andere zielig ventje Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) @Verrity: Je kent z'n muziek niet dus zeik niet dat je het stug vind als mensen hem goed vinden Verdacte Moord Bundles Ook Vermoord Een man, die volgens de politie betrokken was bij de moord op rapper Stack Bundles, is afgelopen maandag dood gevonden in een verlaten huis in Queens, New York. Volgens de krant ‘Daily News’, werd de man, rapper Charles White, dood gevonden op een sofa. White lag met een deken over zijn hoofd en had een beenwond en twee kogelgaten achter zijn oor. De politie gelooft in de theorie dat de dood van White mogelijk iets te maken heeft met de dood van Bundles. Die laatste werd vorige week in zijn hoofd en nek geschoten en overleed uiteindelijk in de lobby van zijn appartement. Bundles was 24 jaar oud. De politie verdenkt White (20) er van, dat hij gelijk na de moord op Bundles naar zijn woonplaats Virginia is vetrokken. Afgelopen zaterdag keerde hij echter, samen met zijn vriend Kelvin Brown (27), terug naar New York. Brown had op het moment dat White werd neergeschoten, net het huis verlaten. Hij rende terug toen hij schoten hoorde en belde de politie. Het huis waarin White werd vermoord, staat al maanden te koop. Een onbekende buurtgenoot verklaarde later tegenover de politie dat hij de bewuste zaterdagavond drie mannen op de stoep voor het huis had zien staan. Hij omschreef het trio als ‘erg beleefd’. “Een van de drie wenste mij zelfs een fijne vaderdag”, aldus de buurtgenoot. Ondanks de diverse theorie?van de politie, zijn er tot nu toe geen arrestaties verricht in beide moordzaken. Bron: JuizeFM @Powerpats: Omdat het altijd hetzelfde verhaaltje is, wil dat dan zeggen dat het normaal is dat er iemand word doodgeschoten? En ze hebben niet zogenaamd een slechte jeugd gehad, ze hebben een slechte jeugd gehad. Je zult nooit een rapper horen rappen over dat'ie Ghetto is als hij een goede jeugd etc. heeft gehad, dus voor de 100000x geen vooroordelen aub.. Bewerkt: 20 juni 2007 door DaddyPimp Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Looters , Ik weet niet eens wie hij was. nouja mijn condoleances voor die mensen die hem geweldig vonden (wat me stug lijkt )Nou ja Stack!!! edit: De een valt na de andere Sorry hoor maar jij kraakt onderhandt heel het forum af! ik heb je al vaker lollig zien doen en mensen een beetje afkraken. Als jij die vader van die rapper was. En al die jongens uit nederland die maar niks om zijn dood geven! zou jij dat leuk vinden. nee dus ! 0.0 Gedraag je dan ook niet zo en ga ergens anders spammen! R.I.P! Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Looters , Ik weet niet eens wie hij was. nouja mijn condoleances voor die mensen die hem geweldig vonden (wat me stug lijkt )Nou ja Stack!!! edit: De een valt na de andere Sorry hoor maar jij kraakt onderhandt heel het forum af! ik heb je al vaker lollig zien doen en mensen een beetje afkraken. Als jij die vader van die rapper was. En al die jongens uit nederland die maar niks om zijn dood geven! zou jij dat leuk vinden. nee dus ! 0.0 Gedraag je dan ook niet zo en ga ergens anders spammen! R.I.P! Mee eens.Ik hou niet van Rap-muziek,maar het is toch wel heel jammer dat er steeds meer dood gaan . Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Rapmuziek bij G-D , jahzkr en ik baal dan ook wel dat alles zo moet gebeuren , en dit hierboven slaat dus helemaal nergens op ! Reageren
Juju Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Looters , Ik weet niet eens wie hij was. nouja mijn condoleances voor die mensen die hem geweldig vonden (wat me stug lijkt )Nou ja Stack!!! edit: De een valt na de andere zielig ventje Idd man R.I.P Ook al ken ik je niet @ Powerbats: De meeste hebben ook een slechte jeugd gehad. Alleen die ventjes met hun ho's enzo niet. Bewerkt: 23 juni 2007 door Juju Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik had niet echt een hoge pet van hem op maarja. R.I.P....en je bent wel echt een kneus als je dit leuk vind. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Als jij die vader van die rapper was. En al die jongens uit nederlanddie maar niks om zijn dood geven! zou jij dat leuk vinden. nee dus ! 0.0 Ik denk niet dat meneer Bundles er veel van mee heeft gekregen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik zou bijna geen rapper willen worden omdat je toch wordt neergeschoten Reageren
Juju Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik zou bijna geen rapper willen worden omdat je toch wordt neergeschoten Nee je moet gewoon niet de verkeerde dingen tegen de verkeerde mensen zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.