GTA Topgear Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik ben bezig met een carpack voor GTA SA die het hele spel nieuw leven in moet gaan blazen, ieder voertuig krijgt een nieuw model en een nieuwe handling. allumaal geen probleem maar wat me mateloos irriteert is dat je steeds dezelfde auto's langs ziet komen en sommige auto's haast niet te vinden zijn. mijn ideaal zou zijn dat iedere x dat je een auto aan ziet komen dat de kans op ieder model gelijk is. zodat als een straat vol met auto's staat het bijna niet voor komt dat er 2 dezelfde auto's bij staan. dit zou een veel echter straatbeeld geven. heb al vanalles geprobeert, maar nix werkt 100% zoals ik wil. Iemand een idee? alvast bedankt Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik ben bezig met een carpack voor GTA SA die het hele spel nieuw leven in moet gaan blazen, ieder voertuig krijgt een nieuw model en een nieuwe handling.allumaal geen probleem maar wat me mateloos irriteert is dat je steeds dezelfde auto's langs ziet komen en sommige auto's haast niet te vinden zijn. mijn ideaal zou zijn dat iedere x dat je een auto aan ziet komen dat de kans op ieder model gelijk is. zodat als een straat vol met auto's staat het bijna niet voor komt dat er 2 dezelfde auto's bij staan. dit zou een veel echter straatbeeld geven. heb al vanalles geprobeert, maar nix werkt 100% zoals ik wil. Iemand een idee? alvast bedankt All you need te know Click here! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.