Neville Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Op 1 of andere manier komt de tauntmenu niet meer te voorschijn als ik op V druk. Daarom wil ik die key rebinden via console. Maar wat is het console commando om het tauntmenu te openen??? Reageren
Kakaroth Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Aha, hier weet ik wel wat van Er is over deze command niets te vinden op internet, dus als ik jou was zou ik console openen in MOHAA en dan type je in: cmdlist Hier zou hij bij moeten staan Edit: Kijk bij je controls en reinstall het programma anders Bewerkt: 13 juni 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Neville Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik had cmdlist al geprobeerd. Maar ik zag niks staan wat op tauntmenu leek ofzo of wat het zou kunnen zijn. Waarschijnlijk heeft het met het "toggle" commando te maken, dat wel in de lijst staat. Maar dan weet ik nog niet wat ik voor tauntmenu zou moeten invullen . Zou je anders even in jou config willen kijken bij het "bind v" gedeelte? Daar moet dan als het goed is iets staan wat er voor zorgt dat het tauntmenu wordt geopend. Reageren
Backsmash Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 bij enemy territory was het /bind v say misschien dat dit werkt? Reageren
Neville Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Als ik dat doe dan zorg ik er alleen voor dat ik een bericht aan iedereen kan verzenden door de V key in te drukken. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Als ik dat doe dan zorg ik er alleen voor dat ik een bericht aan iedereen kan verzenden door de V key in te drukken. door omstandigheden *kuch*Boze ouders *kuch* is mijn MoH:AA en andere spellen geblokkeerd, vrijdag kan ik pas voor je kijken Ik edit deze post dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.