gijsisok Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik heb een PowerPoint presentatie gemaakt. Mag ik nu de plaatjes van wikigta gebruiken in mijn presentatie, zolang ik ermaar bijzet dat ze van wikigta.org zijn. Het is gewoon voor op internet, om allemaal leuke dingen te zien en te weten te komen over GTA. k'hoop het wel Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Je mag foto's van WikiGTA alleen voor eigen gebruik gebruiken, dus niet publiceren op een website, ik denk dat het wel mag als je er een Bronvermelding bijzet, dus onderaan de pagina of het plaatje even een link naar WikiGTA zetten... Reageren
gijsisok Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Je mag foto's van WikiGTA alleen voor eigen gebruik gebruiken, dus niet publiceren op een website, ik denk dat het wel mag als je er een Bronvermelding bijzet, dus onderaan de pagina of het plaatje even een link naar WikiGTA zetten... Oke, dan doe ik dat Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Uit onze disclaimer: Dit betekent dat je het materiaal niet zomaar mag overnemen, wel is het toegestaan om materiaal van WikiGTA te gebruiken als research en/of bron materiaal voor privé gebruik. Echter dient dit dan wel zeer duidelijk te worden vermeld in het betreffende werk. Het ligt er een beetje aan wat je van plan bent met je presentatie. Het is niet de bedoeling inhoud van de wiki op grote schaal over te nemen voor eigen websites of ander werk op internet (zelfs niet wanneer de bron vermeld wordt). Van WikiGTA overgenomen afbeeldingen ter illustratie van eigen werk (ook voor bijvoorbeeld schoolwerk) is in beperkte mate wel toegestaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.