papa_junss_ Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Als ik met sami een scooter in gta sa wilt zetten.. dan laadt die vor de helft op en dan sluit die meteen weer af.? waarom.?:S Help Me Please... Alvast Bedankt.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik denk dat je V2 hebt, hiermee valt niet te modden. Om er zeker van te zijn, kijk dan even rechstond in je beginscherm. Staat er niks, dan heb je V1 en dan weet ik ook niet meer wat het probleem kan zijn. Als je V1 wilt hebben, patch je SA met deze patch en plak de bestand van Matthijs uit deze post in je '...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' map. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik denk dat je V2 hebt, hiermee valt niet te modden. Om er zeker van te zijn, kijk dan even rechstond in je beginscherm. Staat er niks, dan heb je V1 en dan weet ik ook niet meer wat het probleem kan zijn. Als je V1 wilt hebben, patch je SA met deze patch en plak de bestand van Matthijs uit deze post in je '...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' map. Ik heb een hele kleine toevoeging hierop. Die patch moet je sowieso installeren, maar die bestanden zijn er alleen voor als je MTA, SA-MP en V1 savegames wil spelen. Als je dus gewoon op je eigen savegame wil blijven spelen, dan moet je alleen de patch installeren en niet de bestanden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) En je kan GEEN scooters installeren met SAMI. Vorr scooters moet je het handmatig doen. Bewerkt: 13 juni 2007 door GTA_XP Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 En je kan GEEN scooters installeren met SAMI.Vorr scooters moet je het handmatig doen. Hoe moet ik die handmatig installeren..?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 En je kan GEEN scooters installeren met SAMI.Vorr scooters moet je het handmatig doen. Hoe moet ik die handmatig installeren..?? Je moet handmatig installeren met de IMG Tool, hoe en wat precies dat wordt in deze handleiding uitgelegd. Het is een erg duidelijke handleiding met alle plaatjes, dus dat moet je vast en zeker wel lukken. Heb je toch nog vragen of snap je iets niet, dan kun je je vragen en/of opmerkingen in dat topic kwijt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.