Jump to content

Help

Recommended Posts

Geplaatst:

Mischien is het een domme vraag, maar hoe start je het?

Ik druk op samp_dubug en dan launch debug.

Daarna start ik het spel op en druk ik op new game.

Tot nu gaat het goed.

Maar dan kom ik tegenover het Vinewood logo en loop ik een beetje rond. Wat moet ik doen?

Geplaatst:
Mischien is het een domme vraag, maar hoe start je het?

Ik druk op samp_dubug en dan launch debug.

Daarna start ik het spel op en druk ik op new game.

Tot nu gaat het goed.

Maar dan kom ik tegenover het Vinewood logo en loop ik een beetje rond. Wat moet ik doen?

Dit gaat over de client versie? Zo ja, dan heb je de verkeerde versie. Je hebt dan denk ik al wel gepatched, maar je hebt nog niet de juiste 'main.scm' en de 'script.img'. Die jij hebt zijn waarschijnlijk nog van V2, maar je moet die van V1 hebben. Ik heb ze voor je in de bijlagen gedaan, je moet ze even uitpakken en dan kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script'. Maak wel back-up's van je huidige bestanden!

Geplaatst:

Nee nog steeds hetzelfde maar als ik op de snelkoppeling druk op het bureaublad dan krijg ik iets dat je dan je naam moet invullen dan druk ik op het groene vierkantje en dan start hij de normale gta op.

of ligt het eraan dat ik 1 keer gta v2 en 1 keer gta v1 op mjn computer heb staan?

Geplaatst:

Je hebt de verkeerde pictogram lijkt mij, jij start het spel in debug mode op. Hier heb je niet zoveel mee te maken en feitelijk niets te zoeken als je SA:MP gewoon wil spelen. Ik weet niet precies hoe het goede bestandje dan wel heet, maar het lijkt me iets van SA:MP.exe. Als die niet op je bureaublad staat moet je even op zoek gaan naar de map waar je SA:MP in hebt geïnstalleerd, daar zal het moeten staan.

Edit: samp.exe heet het:post-48858-1181743794_thumb.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...