Jump to content

Typisch GTA


TomHagen

Recommended Posts

Er is gezegt dat GTA IV realistischer zal worden. Nu wordt er bij alles wat niet helemaal realistisch is gezegt dat ze dat wel zullen weglaten.

Maar een aantal typische GTA dingen zouden dan ook verdwijnen:

Pay and spray;

'sterretjes' waarmee je politie kwijtraakt;

ontploffede auto's;

aantal wapens dat je draagt;

wapens die je gratis kan oppakken...

en vast wel meer dingen.

Zullen al deze dingen verdwijnen of blijft dat.

Ik hoop dat het wel blijft want dat zorgt bij mij voor het echte GTA-gevoel. Aan de andere kant, "Things will be different", misschien is het wel leuk als er veel verandering in komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou echt wel van een 'vernieuwing', dat ze alles wat realistischer gaan maken, spreekt mij eigelijk hard aan! :puh:

Maar 'k ben er bijna zeker van dat er nog wel typische GTA dingen in blijven zitten hoor. ;)

Mvg :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat een realistischere stad maken, maar de gameplay blijft hetzelfde

gameplay word juist heel veel aan verbeterd.. ze willen het realistischer maken zonder dat het ten koste gaat van de gameplay, maar de gameplay word toch wel veranderd t.o.v. de 3 reeks.

En rockstar haalt niet alles wat onrealistisch eruit dat hebben ze al gezegd, want dat zou de gameplay erg beschadigen..het word gewoon realistischer dan voorheen.

dus een soort sterren systeem en pay n spray e.d. zitten er waarschijnlijk nog wel in, of een variant ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat een realistischere stad maken, maar de gameplay blijft hetzelfde

gameplay word juist heel veel aan verbeterd.. ze willen het realistischer maken zonder dat het ten koste gaat van de gameplay, maar de gameplay word toch wel veranderd t.o.v. de 3 reeks.

En rockstar haalt niet alles wat onrealistisch eruit dat hebben ze al gezegd, want dat zou de gameplay erg beschadigen..het word gewoon realistischer dan voorheen.

dus een soort sterren systeem en pay n spray e.d. zitten er waarschijnlijk nog wel in, of een variant ervan.

Het lijkt me dat ze niet alles zo ongelooflijk realistisch gaan maken ... want dan zou de hoofdpersoon ook geen guns meer kunnen dragen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat een realistischere stad maken, maar de gameplay blijft hetzelfde

gameplay word juist heel veel aan verbeterd.. ze willen het realistischer maken zonder dat het ten koste gaat van de gameplay, maar de gameplay word toch wel veranderd t.o.v. de 3 reeks.

En rockstar haalt niet alles wat onrealistisch eruit dat hebben ze al gezegd, want dat zou de gameplay erg beschadigen..het word gewoon realistischer dan voorheen.

dus een soort sterren systeem en pay n spray e.d. zitten er waarschijnlijk nog wel in, of een variant ervan.

Het lijkt me dat ze niet alles zo ongelooflijk realistisch gaan maken ... want dan zou de hoofdpersoon ook geen guns meer kunnen dragen etc.

dat zeg ik toch..niet de gameplay beschadigen. Dus (heel veel) guns dragen zit er natuurlijk nog gewoon in. Maar wat realistischer kan zonder de lol eraf te halen en wat misschien ook iets toevoegt aan het spel kan je wel verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat een realistischere stad maken, maar de gameplay blijft hetzelfde

gameplay word juist heel veel aan verbeterd.. ze willen het realistischer maken zonder dat het ten koste gaat van de gameplay, maar de gameplay word toch wel veranderd t.o.v. de 3 reeks.

En rockstar haalt niet alles wat onrealistisch eruit dat hebben ze al gezegd, want dat zou de gameplay erg beschadigen..het word gewoon realistischer dan voorheen.

dus een soort sterren systeem en pay n spray e.d. zitten er waarschijnlijk nog wel in, of een variant ervan.

Het lijkt me dat ze niet alles zo ongelooflijk realistisch gaan maken ... want dan zou de hoofdpersoon ook geen guns meer kunnen dragen etc.

dat zeg ik toch..niet de gameplay beschadigen. Dus (heel veel) guns dragen zit er natuurlijk nog gewoon in. Maar wat realistischer kan zonder de lol eraf te halen en wat misschien ook iets toevoegt aan het spel kan je wel verwachten.

Het was zo dat je maar 1 wapen per soort kon dragenm dit was well irritant: Heb je bv eindelijk paar duizend kogels voor de flametrower, begin je een missie, en krijgt je automatisch ene bazooka, al de flametrowher kogels weg :/

Link to comment
Delen op andere websites

blijft denk ik wel zo , alleen als de auto's op ze kop liggen dat ze dan exploderen denk ik niet , en hoop ik niet :puh:

Dat is zowieso 1 van de minder realistische dingen.

En ik hoop wel dat de AmmuNation erin blijft :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat een realistischere stad maken, maar de gameplay blijft hetzelfde

Ik ben van 't zelfde gedacht als 'Prrr'.

Ze gaan de omgeving en handelingen wat realistischer maken maar de gameplay en de items die GTA zo special maken zullen ze er wel inhouden of hier en daar wat aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

ontploffede auto's;

wapens die je gratis kan oppakken...

Hoezo geen ontploffende auto's, ik weet wel zeker dat dit er in blijft zitten anders is het geen GTA meer.

En wapens die je kan pakken is toch niet onrealistisch, in amerika vind je ook wel eens wapens in de bosjes.

Het was zo dat je maar 1 wapen per soort kon dragenm dit was well irritant: Heb je bv eindelijk paar duizend kogels voor de flametrower, begin je een missie, en krijgt je automatisch ene bazooka, al de flametrowher kogels weg :/

Kogels voor een flamethrower? Je bedoelt zeker gaspatronen.

Verder wil ik ook dat je meer dan 1 a 2 wapens kan dragen, ik vind het altijd juist leuk dat ik in een missie kan kiezen met welk wapen ik iemand neer schiet.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...