Jump to content

Typisch GTA


TomHagen

Recommended Posts

R* wou het spel veel realistischer maken. Maar, zoals er in een paar interviews te lezen valt, behouden ze wel de humor.

Over die ontploffende auto's: er is een topic die praat over het realisme van ontploffende auto's, maar ik heb nergens in het feiten topic, of in de interviews gelezen dat er geen ontploffende auto's meer zouden zijn.

Ivm de wapens: ik vind het wel leuk dat je meerdere wapens kon dragen in de vorige GTA's. Maar als het zo blijft in GTA IV, weten we nog niet. Als R* het spel uiterst realistisch wil maken, dan zullen ze het afschaffen. En zo zou je kofferbak kunnen dienen om daarin wapens op te slaan.

Ik hoop stiekem dat je meerdere wapens zal kunnen dragen, en dat je eindelijk eens gaat kunnen liggen om te schieten, en zeker met een Sniper Rifle!

Link to comment
Delen op andere websites

R* wou het spel veel realistischer maken. Maar, zoals er in een paar interviews te lezen valt, behouden ze wel de humor.

Over die ontploffende auto's: er is een topic die praat over het realisme van ontploffende auto's, maar ik heb nergens in het feiten topic, of in de interviews gelezen dat er geen ontploffende auto's meer zouden zijn.

Ivm de wapens: ik vind het wel leuk dat je meerdere wapens kon dragen in de vorige GTA's. Maar als het zo blijft in GTA IV, weten we nog niet. Als R* het spel uiterst realistisch wil maken, dan zullen ze het afschaffen. En zo zou je kofferbak kunnen dienen om daarin wapens op te slaan.

Ik hoop stiekem dat je meerdere wapens zal kunnen dragen, en dat je eindelijk eens gaat kunnen liggen om te schieten, en zeker met een Sniper Rifle!

Over die ontploffende auto's..dat is totaal nog niet echt ter sprake gekomen in bladen dus daarvan zullen we nog even moeten afwachten hoe dat nu zal gaan.

Rockstar wil het spel niet ultra-realistisch maken..maar realistischer. Als je niet meerdere wapens kan dragen schaad dat nogal de gameplay en dat vermijd rockstar. Plus werd er in Play UK gezegd dat de hud die ze bij de demo kregen te zien ook de wapens liet zien.

we moeten niet te ver doordenken met het realisme :puh: want laaang niet alles wat niet zo realistisch is word eruit gehaald..het blijft een spel en het moet gta blijven..en dus leuk zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nouja ik hoop aan de ene kant dat zulke dingen erin blijven omdat het handig is als je in een missie zit( bijv de wanted level bribes) de pay and spray slaat nergens op vind ik. Ik zou het leuk vinden als je politie achter je aan hebt dat je dan wegrent of verstopt ergens op een dak ofzo en dat je ze dan kwijtraakt. ik hoop wel dat er veel veranderdt wat dat betreft. maari k geef de prioriteit nog steeds aan de graphics :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...