Donwell Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Hallo, Ik ben eventjes met de main.scm aan het klooien geweest voor de Carwash mod, waar ik mee bezig was in dit topic. Het was een .scm die niet van mezelf was, ik heb hem op deze site gedownload. Toen heb ik even gekeken of de mod het deed, hij startte op na een nieuw game, geen problemen. Nu heb ik mijn main.scm en script.img vervangen met de originele, en als ik hem nu wil laden loopt hij vast zodra het balkje vol is en het scherm zwart vervaagd, klaar om de spelwereld te openen. Iemand een idee van wat het probleem kan zijn?? Alvast bedankt... Mvg, Donwell Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Hallo,Ik ben eventjes met de main.scm aan het klooien geweest voor de Carwash mod, waar ik mee bezig was in dit topic. Het was een .scm die niet van mezelf was, ik heb hem op deze site gedownload. Toen heb ik even gekeken of de mod het deed, hij startte op na een nieuw game, geen problemen. Nu heb ik mijn main.scm en script.img vervangen met de originele, en als ik hem nu wil laden loopt hij vast zodra het balkje vol is en het scherm zwart vervaagd, klaar om de spelwereld te openen. Iemand een idee van wat het probleem kan zijn?? Alvast bedankt... Mvg, Donwell Even kijken of ik hem snap. Je hebt een mod gedownload waarin je de 'main.scm' vervangen hebt. Je moet dan een nieuw spel starten, je savegame is met de andere 'main.scm' gespeeld namelijk. Dat je dat even weet voor de volgende keer. Je hebt dan weer de originele bestanden toegevoegd, maar dan doet hij het nog niet, maak ik op uit je verhaal. In dat geval kan ik best simpel zijn, het is een kleine moeite om de boel even opnieuw te installeren. Als je dat doet, dan weet je zeker dat al je bestanden weer nieuw en origineel zijn. Overigens weet ik niet direct wat het probleem is, maar waarschijnlijk heb je iets niet goed gedaan bij het verwisselen van de bestanden, daarom raad ik je aan opnieuw te installeren. @Hieronder: Als je er mee 'gekloot' hebt, dan kun je het beste sowieso opnieuw installeren. Vooral als je niet meer weet wat je veranderd hebt. Bewerkt: 13 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Niet helemaal goed begrepen, -Matthijs-! Ik heb zélf met de .scm zitten klooien... Maar opnieuw installeren zal ik zo dan maar eventjes doen... Geen idee waardoor dit komt, iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.